To nie pierwsza nagroda za oprawę graficzną ubiegłorocznego festiwalu. Projekt został już wyróżniony w krajowej edycji KTR, czyli Klubu Twórców Reklamy.
ZOBACZ ZDJĘCIA NAGRODZONEEGO PROJEKTU ARS CAMERALIS
Wizualizacja artystyczna festiwalu, to efekt współpracy Instytucji Kultury Ars Cameralis oraz Marty Gawin z Atelier S10.
- Identyfikacje wizualne dotychczasowych edycji Festiwalu oparte były przede wszystkim na plakacie autorskim i formie estetycznej, mniej na koncepcji całości - ocenia Gawin. - Język identyfikacji wizualnej 21 edycji Festiwalu miał kontrastować z formą poprzednich identyfikacji. Miał być wyrazisty i zwracać na siebie uwagę - dodaje Jakub Swat z Ars Cameralis.
Ideą przyświecającą projektantom było przekazanie różnych komunikatów do różnych grup odbiorców, a dokładniej do fanów różnych rodzajów sztuki, bo takie prezentowane są na festiwalu Ars Cameralis. Dlatego też wykorzystano kodowanie kolorystyczne i zaprojektowano zestaw symboli reprezentujących poszczególne sztuki. I tak: muzykę symbolizowało czerwone serce; sztuki piękne - pawie pióro; literaturę - winogrono umieszczone na fioletowym tle; teatr - ogień i barwa pomarańczowa.
*Operacja przeszczepu twarzy: Poznaj pacjenta i autorów sukcesu [ZDJĘCIA + OPINIE + KOMENTARZE]
*MISS ŚLĄSKA I ZAGŁĘBIA 2013: TEGO NIE ZOBACZYCIE W TELEWIZJI
*Maluch z Allegro: Fabrycznie nowy Fiat 126 z 1979 r. i wielki skandal
*Dni Miast 2013 [PROGRAM IMPREZ]: Chorzów, Będzin, Ruda, Sosnowiec, Wodzisław i inne!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?