Awaria banku Pekao, ING, Millennium i Alior Banku 10.12.2018 Kiedy klienci będą mogli płacić kartami i logować się na konta

MJZaktualizowano 
Wielka awaria banków w Polsce 10.12.1018 Dariusz Gdesz / Polskapresse
Awaria banku: Klienci czterech polskich banków zgłaszali dziś problemy z działaniem bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnych. Awarie dotyczyły banków: ING Bank Śląski, Pekao SA, Millennium Bank, BGŻ BNP Paribas oraz Alior Bank. Kiedy klienci będą mogli ponownie płacić w sklepach i logować się na konta?

Awaria banku

Awarie banków: Klienci pięciu polskich banków musza przygotować się na problemy z korzystaniem z bankowości internetowej. Problem z działaniem stron (w niektórych przypadkach także aplikacji mobilnych) mają banki: ING Bank Śląski, Millennium Bank, BGŻ BNP Paribas, Pekao SA i Alior Bank.

Awaria ING Bank Śląski

Aktualizacja:
Bankowość internetowa już działa

Klienci ING mają problemy z bankowością internetową oraz aplikacją. Bank w komentarzach na Facebooku poinformował swoich klientów o awarii. "Moje ING" nie działa poprawnie. Pracujemy już nad rozwiązaniem tego problemu" - napisano.

W aplikacji mobilnej wyświetlił się również następujący komunikat:

W tej chwili niektóre funkcje nie działają. Możesz jednak sprawdzić stan konta lub zrobić przelew w aplikacji po zalogowaniu" - można przeczytać w komunikacie w aplikacji mobilnej ING

WIĘCEJ:
Awaria ING. Aplikacja mobilna i strona internetowa nie działają

Awaria Millennium Bank

Millennium Bank o "problemach komunikacyjnych" poinformował za pomocą Twittera. - Informujemy, że w aplikacji mobilnej mogą występować chwilowe problemy komunikacyjne. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu - informował Millennium Bank.

WIĘCEJ:
Awaria Bank Millennium: Aplikacja mobilna nie działa poprawnie

Awaria Pekao SA

Aktualizacja:
Bankowość internetowa Pekao już działa.

Kolejny bankiem, który informuje o problemach jest Pekao SA. Na stronie logowania do bankowości internetowej pojawił się następujący komunikat:

Informujemy, że z przyczyn technicznych mogą wystąpić tymczasowe trudności z zalogowaniem się do serwisów Pekao24, Xelion, usług maklerskich oraz bankowości mobilnej PeoPay.
Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej.
Przepraszamy za niedogodności.
Bank Pekao S.A.

WIĘCEJ:
Awaria Pekao SA: "Trudności z zalogowaniem się do serwisów Pekao24, Xelion, usług maklerskich oraz bankowości mobilnej PeoPay"

Awaria BGŻ BNP Paribas Bank

Na stronie logowania do bankowości internetowej BGŻ BNP Paribas Bank również pojawił się komunikat o niedostępności sytemu bankowości internetowej.

- Czasowe ograniczenia dla Pl@net, Biznes Pl@net i GOmobile. Informujemy, że z system bankowości internetowej Pl@net jest chwilowo niedostępny . Pracujemy nad przywróceniem działania systemu. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy - napisano.

Awaria Alior Bank

Również Alior Bank ma dziś problemy. Na Facebook'u wystosowano następujący komunikat do Klientów:

Drodzy Klienci, obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w logowaniu do nowej bankowości internetowej. Intensywnie pracujemy nad przywróceniem dostępu, bardzo prosimy o cierpliwość. Sytuacja nie ma wpływu na transakcje kartowe. Serdecznie przepraszamy za niedogodności!



COP24 w Katowicach: Arnold Schwarzenegger o ochronie środowiska

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 8

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

M
Marlena

Próbowałam dziś dwukrotnie zapłacić kartą . Autoryzacja niemożliwa. Pieniądze zablokowane na koncie...Ktoś ma podobny problem?

K
Klient

Pekao SA dalej nie działa

G
Gość

ING nadal nie działa

K
Komunikat

Bank Pekao podobno zamieścił jakiś komunikat na... stronie logowania. Jak mamy go odczytać, skoro ta strona się nie otwiera? Czy oni sa poważni?.. Takie komunikaty powinni zamieszczać na swojej stronie firmowej (pekao.com.pl). Dzwoniłem na ich infolinię. Kobitka nic nie wie. Wie tylko, że jest awaria i prosi o wyrozumiałość. Czy ja też mam prosić o wyrozumiałość firmę, do której nie mogę wypuścić przelewu?

N
Nosz

Mamy godzinę 17:26 i nadal zero kontaktu ze stroną logowania... Problemy są od godz. 12. Nigdy jeszcze nie było w tym banku tak długiej przerwy w dostępie do konta. Powinni zmienić nazwę z Pekao24 na Pekao18.

Z
Z.

17:20 Pekao24 nadal nie działa...

G
Grzegorz

W ing zbyt częste te awarie. Chyba czas najwyższy zmienić bank

g
goscc

Takie art platnicze są do niczego a jak robic zakupy to płacić gotowka

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3