Pierwsze sygnały od użytkowników pojawiły się około południa. Klienci zaczęli zgłaszać awarię bankowości on-line. Bank odpowiadał jednak, że wszystko jest w porządku.
Dopiero po około godzinie od pojawienia się pierwszych sygnałów o awarii ING Bank Śląski przyznał, że występują problemy z aplikacją Moje ING. Bank zachęcał również, do korzystania z poprzedniej wersji aplikacji.
Bank około godz. 14 poinformował, że awaria została usunięta.
21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?