Awaria w ING Bank Śląski. Problem z bankowością online, wypłatami gotówki i transakcjami kartami płatniczymi

Olga Krzyżyk
Olga Krzyżyk
Wielka awaria ING Bank Śląski 6.05.2021 r. Awaria w ING Bank Śląski. Jak informują klienci banku - nie działa nic. Nie można wejść na stronę banku, zalogować się w aplikacji mobilnej, nie można wykonać przelewu czy zapłacić za zakupy czy paliwo telefonem czy Blikiem. Jak informuje ING Bank Śląski - bank wie o tej awarii, a informatycy już działają, by przywrócić sprawność systemu.

Wielka awaria w ING Bank Śląski

Nie można się zalogować na konto bankowe. Nie da się sprawdzisz, ile mamy pieniędzy na koncie, nie da się zrobić przelewu, ani w ogóle wejść na stronę czy zalogować się w aplikacji mobilnej banku. Występują problemy z działaniem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.

AKTUALIZACJA, GODZ. 13.18
W czwartek 6 maja pomiędzy godziną 11.30 a 13.00 występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile.

W tym czasie utrudnione było logowanie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, część funkcji była niedostępna. Mogły również występować problemy z płatnościami BLIKIEM i z dodzwonieniem się na naszą infolinię.

Obecnie wszystkie usługi działają prawidłowo.

WCZEŚNIEJ PISALIŚMY:
ING Bank Śląski wydał w tej sprawie oficjalny komunikat. "Obecnie występują trudności z działaniem systemów bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile oraz oraz systemu i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business. Mamy również problem z obsługą naszych infolinii, dodzwonienie się do banku może być utrudnione. Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Będziemy na bieżąco publikować informacje o postępach. Przepraszamy za utrudnienia." - czytamy na stronie banku.

Awaria w ING Bank Śląski. Klienci informują o problemach z:

  • aplikacją mobilną ING Banku Śląskiego,
  • płatnościami,
  • przelewami.

Internauci na stronie downdetector wysłali prawie 900 raportów dotyczących awarii. Nie brakuje też komentarzy. Klienci ING Bank Śląski nie mogą zalogować się na swoje konto ani przez stronę internetową banku, ani przez aplikację mobilną. Nie mogą także wykonać płatności telefonem, Blikiem czy zrobić przelewów, w tym przelewu własnego. Mogą nie działać również płatności i wypłaty z bankomatów.

Nie przeocz

Internauci zgłaszają problemy na Facebooku banku:

"Nic nie działa. Muszę zrobić szybko przelew, a ani przelewy, ani blik ani strona banku nie działają"

"Nie działa bankowość internetowa (znów)".

"Współczuję komuś kto wlasnie chce zaplacic na stacji za paliwo karta w telefonie albo blikiem..."

"Karty też im padły..."

ING Polska na swoim fanpegu odpowiedział zdenerwowanym klientom - "Przepraszamy, już działamy, by naprawić sytuację" - czytamy krótką wiadomość od ING Polska na Facebooku. "Tak, wiemy o sytuacji. Działamy, żeby przywrócić jak najszybciej dostęp do Mojego ING." - odpisał innemu internaucie ING Polska.

Aplikacja banku - Moje ING informuje, że w tej chwili niektóre funkcje nie działają. Można jednak sprawdzić już stan konto lub zrobić przelew w aplikacji po zalogowaniu.

Zobacz koniecznie

Musisz to wiedzieć

Ćwiczenia WOT w pasie przygranicznym z Białorusią

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie