Be a #trendhunter, czyli nowy cykl konferencji na Uniwersytecie Ekonomicznym

Agnieszka PastorZaktualizowano 
Interesujesz się branżą marketingu i public relations? Chcesz nadążać za najnowszymi trendami? To wydarzenie jest właśnie dla Ciebie. Już 5 i 6 maja br. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach odbędzie się pierwsza edycja konferencji „Be a #trendhunter – o trendach w PRomocji słów kilka”.

Kreatywność, pasja, rozwój, inspiracja… Oto motywy przewodnie tegorocznej konferencji. Jest to nowy projekt organizacji SOPR PRogress, będący zarazem kontynuacją cyklu konferencji pt. „Status związku to skomplikowane”.

Dla kogo?

W tym roku organizatorzy obrali nowy cel. Chcą pokazać studentom to co aktualne, czyli trendy w branży PR i marketingu, a także odpowiedzieć na nurtujące ich pytanie – jak stać się kompetentnym przedstawicielem branży medialnej? Konferencja ma wzbudzić w studentach inspirację do ciągłego rozwoju, a także ukazać skalę wykorzystania mediów oraz narzędzi internetowych w kreowaniu trendów.

O czym?

W rolę trendwatcherów, czyli osób prognozujących trendy wcielą się prelegenci, którzy są specjalistami w swoich branżach.

Hasło „business” to motyw przewodni pierwszego dnia konferencji. Trzy poruszone tematy to: Wypromuje się z Google; Growth Hacking – koniec e-marketingu? i Trzy zawody przyszłości. Drugi dzień to tematyka „lifestyle” na którym to poruszone zostaną tematy Śląska; branży IT, mediów społecznościowych oraz komunikacji i emotikonów.

Kto wystąpi?

Prelegenci to ludzie jedyni w swoim rodzaju, którzy działają w mediach i poznali już tajniki wyłapywania trendów. Wystąpią m.in.: Adam Przeździek – twórca bloga Mediafeed.pl, Magdalena Klich – Uniwersytet Wrocławski, Artur Madaliński – Dyrektor Działu Komunikacji Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, Mateusz Wyciślik – agencja Viva Loca Marketing, Marcin Wysocki – agencja Imago PR; Dr Artur Strzelecki, Sławomir Borowy – Asante, Janusz Dramski – Business Link, Śląski Kolektyw Ludzi Kreatywnych „Gruba” oraz „Po Prostu IMPRO”.

polecane: FLESZ: 10 matek, które zmieniły świat

Wideo

Materiał oryginalny: Be a #trendhunter, czyli nowy cykl konferencji na Uniwersytecie Ekonomicznym - Dziennik Zachodni

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 2

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
S
Sławek Borowy

z wiedzą to różnie, ale zawsze mam dużo do powiedzenia, więc może nie dowiedziecie się zbyt wiele, ale przynajmniej nie będzie nudno ;)

zgłoś
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3