Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biedronka ma nowe stanowisko - Rzecznik Klienta. W czym ci pomoże? To pierwsze takie stanowisko w branży handlu detalicznego w Polsce

Katarzyna Pachelska
Katarzyna Pachelska
Sklep Biedronka.
Sklep Biedronka. Fot. Mikolaj Suchan / Polskapres
Sieć Biedronka ogłosiła we wtorek 25.02 2020 r., że zatrudniła specjalna osobę w roli Rzecznika Klientów Biedronki. Sprawdź, w czym może pomóc taki rzecznik.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • kim jest Rzecznik Klienta sieci Biedronka,
  • na czym polega praca Rzecznika Klienta Biedronki,
  • jak można się skontaktować z Rzecznikiem Klienta Biedronki,
  • w jakich sprawach można się zwrócić do Rzecznika Klienta Biedronki

Portugalska sieć sklepów Biedronka, należąca do firmy Jeronimo Martins Group, świętuje 25-lecie obecności w Polsce. Z tej okazji chwali się, że wprowadziła w Polsce stanowisko Rzecznika Klienta, które obejmie Magdalena Koralewska. Jej misją ma być wspieranie klientów Biedronki. Biedronka podkreśla, że to pierwsza taka inicjatywa w polskiej branży handlu detalicznego.

Codziennie ponad 3 tysiące sklepów sieci Biedronka zlokalizowanych w całej Polsce odwiedza ponad 4 miliony klientów.

Chcąc budować jeszcze lepsze relacje, Biedronka z własnej inicjatywy powołała Rzecznika Klienta. Po raz pierwszy w historii polska sieć handlowa oddaje do dyspozycji klientów konkretną osobę, której rolą jest reprezentowanie ich głosu - informuje sieć Biedronka.

- Klienci są głównym powodem, dla którego istniejemy i to oni decydują o sukcesie naszej firmy. Dlatego, aby zagwarantować im jak najwyższy poziom zadowolenia, robimy absolutnie wszystko, żeby profesjonalizować obsługę klienta w naszych sklepach oraz w ramach istniejących struktur dedykowanych do obsługi klienta, a także w świadomości każdego z pracowników podczas wykonywania codziennych obowiązków -mówi Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins Group.

Kim jest Rzeczniczka Praw Klienta

Rzecznikiem Klienta Biedronki została Magdalena Koralewska, która od ponad 20 lat związana jest z firmą. Jest dostępna dla wszystkich klientów sieci Biedronka w Polsce jako najwyższa instancja, do której mogą zgłosić się ze swoimi zapytaniami lub sugestiami po wyczerpaniu kontaktu z kierownikiem sklepu i Biurem Obsługi Klienta sieci Biedronka, funkcjonującym od 2008 roku.

Zobacz infografiki wyjaśniające zasady pracy Rzecznika Klienta

Magdalena Koralewska zdobywała doświadczenie zawodowe pracując m.in. w departamencie HR, co pozwoliło jej na dogłębne poznanie zasad funkcjonowania sieci Biedronka, jej struktur oraz kluczowych kontaktów w firmie.

Uważam, że relacje oparte na zaufaniu i bliskości z klientami to podstawa w handlu. Dlatego cieszę się, że jako Rzecznik Klienta będę ich głosem - mówi Magdalena Koralewska, Rzecznik Klienta w Polsce.

- Mogę zagwarantować pełną otwartość na dialog i dogłębną analizę każdej sprawy, która do mnie trafi. Moje stanowisko jest niezależne od struktur Biedronki, ale chcę by efektem mojej pracy były również strukturalne zmiany w Biedronce. Dzięki temu nawet pojedyncze głosy będą realnie przyczyniać się do jeszcze wyższych standardów obsługi w całej sieci - dodaje Magdalena Koralewska.

Jak skorzystać z pomocy Rzecznika Klienta Biedronki

Klienci zazwyczaj w pierwszej kolejności kierują swoje pytania do kierownika sklepu Biedronka. Co ważne, aby mogli skorzystać z pomocy Rzecznika Klienta, powinni najpierw skierować swoją sprawę do Biura Obsługi Klienta.
Jeżeli zgłaszający uzna, że zaproponowane przez BOK rozwiązanie nie jest dla niego satysfakcjonujące, wtedy może skontaktować się z Rzecznikiem za pośrednictwem przygotowanego w języku polskim formularza, w którym należy podać numer sprawy nadany wcześniej przez Biuro Obsługi Klienta.

Nie przegap

Stanowisko Rzecznika Klienta w Polsce jest niezależne od struktur operacyjnych Biedronki, ponieważ raportuje on bezpośrednio do działającego od 2005 roku Rzecznika Klienta całej Grupy Jeronimo Martins.

- Korzystając z 15 lat nauki, doświadczenia i spostrzeżeń z naszej działalności w Portugalii, teraz wprowadzamy to samo stanowisko dedykowane klientom Biedronki - mówi Inês Ribeiro de Carvalho, Rzecznik Klienta całej grupy Jeronimo Martins. - Co jeszcze bardziej wzmocni i tak silne relacje z klientami sieci. Ta decyzja jest również dowodem o niezwykle ważnej roli Biedronki w grupie Jeronimo Martins i rosnących oczekiwaniach naszych klientów w Polsce. Jestem pewna, że Magdalena i jej nowa rola wniosą pozytywny wkład w codzienne funkcjonowanie sieci i umożliwią wprowadzenie zmian strukturalnych z korzyścią dla klientów Biedronki - dodaje Inês Ribeiro de Carvalho.

Jak skontaktować się z Rzecznikiem Klienta w Polsce

Jest to możliwe za pośrednictwem internetu oraz przez infolinię. Na infolinii zyskamy pomoc w zakresie składania zgłoszenia i uzyskania numeru referencyjnego naszej sprawy uprzednio zgłoszonej do Biura Obsługi Klienta.
Numer infolinii:
+48 222 053 330

Powstała specjalna strona Rzecznika Klienta Biedronki:
Strona biura Rzecznika Klienta Biedronki
Aby zgłosić sprawę, należy wejść na tę stronę.
Kliknąć w odpowiednie okno, by rozpocząć składanie zgłoszenia, czyli formularza do wypełnienia online.

Zobacz koniecznie

Bądź na bieżąco i obserwuj

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera