Z okazji Czarnego Piątku Tesco przygotowało dla swoich klientów wiele promocji. Od czwartku (26.11) do soboty włącznie (28.11) posiadacze karty Clubcard skorzystają z 10 proc. rabatu na całe zakupy.
Zobacz gazetkę na Black Friday 2020 w Tesco. Kliknij w galerię zdjęć.
W tych dniach dodatkowo wszystkie zabawki dostępne będą w cenach obniżonych o 25 proc. Trwa również specjalna promocja na wybrane produkty z kolekcji do domu (HOME) oraz ubrania F&F - będzie można je nabyć nawet do 50 proc. taniej.
Black Friday to już w Polsce handlowa tradycja. W Tesco też
– Black Friday na stałe wpisał się w polski krajobraz handlu i już od kilku lat koniec listopada to czas ciekawych akcji marketingowych i promocji. W Tesco przygotowaliśmy szereg atrakcyjnych rabatów do nawet 50 proc., dzięki którym przedświąteczne zakupy będą korzystniejsze cenowo. Wśród przecenionych produktów klienci znajdą m.in. zabawki, ubrania i artykuły do domu. Najbardziej zyskają uczestnicy programu Clubcard, którzy, niezależnie od obowiązujących zniżek, otrzymają dodatkowe 10 proc. rabatu na całe zakupy – mówi Patrycja Zabierowska, Menedżerka Działu Marketingu Tesco Polska
I dodaje:
– Rabaty z okazji Czarnego Piątku to jednak nie wszystko, co przygotowaliśmy dla naszych klientów w tym roku. Zachęcamy do bieżącego śledzenia naszej oferty – w okresie przedświątecznym nie zabraknie u nas wyjątkowych promocji.
Nie przeocz
Szczególnie atrakcyjne rabaty przewidziane są dla posiadaczy karty Clubcard, którzy co tydzień mogą korzystać ze specjalnych ofert. Wszyscy zainteresowani dołączeniem do Klubu Clubcard mogą to zrobić wygodnie przez internet rejestrując się na stronie https://tesco.pl/clubcard/dolacz/ lub składając wniosek o kartę w punkcie obsługi klienta w wybranych sklepach Tesco.
Tesco przypomina, że wszystkie sklepy sieci – również te zlokalizowane w galeriach handlowych – pozostają otwarte i spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa w czasie pandemii. Od momentu pojawienia się koronawirusa w Polsce Tesco wprowadziło szereg procedur i wytycznych związanych z minimalizowaniem ryzyka zakażenia na terenie swoich sklepów.
Musisz to wiedzieć
Z myślą o bezpieczeństwie kupujących oraz personelu sklepy Tesco wyposażone są m.in. w osłony kas i wieże higieniczne do sterylizacji rąk. Wózki i koszyki są na bieżąco dezynfekowane, a klienci mają możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych. Szerokie alejki sklepowe z oznaczeniami ułatwiającymi zachowanie wymaganego dystansu, wspierają poczucie bezpieczeństwa odwiedzających.
Black Friday też w innych sklepach
Black Friday organizują też konkurencyjne sieci: Lidl, Biedronka, Netto czy Kaufland. W Kauflandzie w ramach akcji Big Black Week są specjalne oferty (do -60 proc.) m.in. na sprzęt AGD, elektronikę użytkową, odzież czy akcesoria samochodowe. Oferta ta obowiązuje do 25 listopada lub do wyczerpania zapasów/
Za to Biedronka poszła w inną stronę, i od poniedziałku 23 listopada do niedzieli 29 listopada włącznie daje darmową dostawę zakupów zrobionych online za pomocą aplikacji Glovo. Ale uwaga, oferta obowiązuje tylko w 27 miastach, w których Biedronka współpracuje z Glovo.
Duński Netto (który niebawem przejmie sklepy Tesco w Polsce) od 23 listopada do 29 listopada (bądź do wyczerpania zapasów) w okazyjnych cenach oferuje m.in. sprzęt kuchenny i domowy, tekstylia, lampy, bieliznę, akcesoria samochodowe czy meble.
W Lidlu trwa nie tyle Black Friday, co Black Week. Od 23 do 28 listopada codziennie inne produkty są w promocji. Dotyczy to głównie sprzętu - np. AGD, budowlanego, ubrań.
Tesco wkrótce wyjdzie ze swoim biznesem z Polski
Tesco Polska to sieć ponad 300 sklepów na codzienne zakupy – supermarketów i hipermarketów kompaktowych – działająca na polskim rynku już od ponad 20 lat. 2021 rok będzie jednak przedostatnim lub nawet ostatnim rokiem działalności tej brytyjskiej sieci w Polsce. Tesco sprzedało znaczną większość swojego biznesu w Polsce duńskiej firmie Salling Group, będącej właścicielem Netto Polska.
Duńczycy z Netto przejmują 301 sklepów Tesco, 2 magazyny i 7 tys. pracowników. W ramach umowy około 7 tys. pracowników Tesco zostanie przeniesionych do Salling Group. Transakcja ma być sfinalizowana do końca 2020 r., a później Salling Group daje sobie do 18 miesięcy na przekształcenie sklepów Tesco w koncept Netto 3.0.
Zobacz koniecznie
Bądź na bieżąco i obserwuj
Wyprzedaże sportowych ubrań na Black Friday
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?