reklama

Black Friday jest idealną okazją do zwiększenia sprzedaży za pomocą email marketingu

Maja Piotrowska AIPZaktualizowano 
Michał Gaciarz
Koniec listopada to najgorętszy okres zakupowy – odpowiedzialny za to jest tzw. Black Friday. Wielkie święto handlu to idealna okazja dla sklepów internetowych, które mogą wtedy znacznie zwiększyć swoją sprzedaż m. in za pomocą email marketingu

Sklepy internetowe już od od listopada zaczynają zwiększać swoje nakłady reklamowe, aby skuteczniej dotrzeć do grup docelowych. Nie jest zaskoczeniem, że przyczynia się do tego tzw. Black Friday (jest to dzień, w którym od 2012 roku organizuje się największe wyprzedaże). Na ogromną popularność Black Friday wpływa to, że wypada on niespełna dwa tygodnie przed Mikołajkami i około miesiąc przed Wigilią. Przy czym należy zaznaczyć, że na tegoroczne święta Polacy wydadzą średnio 882 zł( dane z najnowszego badania Deloitte). Eksperci twierdzą, że jest to idealna okazja dla firm, by z wyprzedzeniem poinformować konsumentów o świątecznej ofercie. Tu sukces mają zapewnić dwa kanały promocyjne – newslettery oraz social media.

- Według naszych badan 91 proc. marketerów uznaje newslettery za jeden z najskuteczniejszych kanałów komunikacji z konsumentem przed świętami. E-maile pozwalają bowiem bezpośrednio dotrzeć do klienta ze spersonalizowaną ofertą, czego nie gwarantują inne kanały np. reklama w radiu, telewizji czy social media. Ważna jest jednak wiedza w jaki sposób prowadzić skuteczny e-mail marketing, tak aby omijać problemy z dostarczalnością, opóźnieniami i niską otwieralnością – mówi Marek Kaczmarek, projekt manager w Redlink.

Eksperci z firmy Redlink przekonują, ze wysyłanie e-maili z informacją o promocjach ma wiele zalet. Po pierwsze, to jeden z najpopularniejszych kanałów kontaktu. Pocztę e-mail posiada prawie każdy internauta. Mailing umożliwia też bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej i personalizację przekazu. Warto jednak pamiętać, że atrakcyjny komunikat to połowa sukcesu. Druga połowa to techniczne aspekty wysyłki e-mail. Jeżeli sami nie jesteśmy w stanie wysłać masowej komunikacji bez ryzyka wpadnięcia do skrzynek SPAM, warto zwrócić się do dedykowanego partnera.

100 milionów euro z Funduszy Norweskich na rozwój przedsiębiorczości

Wideo

Materiał oryginalny: Black Friday jest idealną okazją do zwiększenia sprzedaży za pomocą email marketingu - Polska Times

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3