Black Friday w Częstochowie. Jakie zniżki można upolować w Galerii Jurajskiej?

Piotr Ciastek
Piotr Ciastek
Częstochowa. Black Friday w Galerii Jurajskiej Jakie zniżki można upolować?
Częstochowa. Black Friday w Galerii Jurajskiej Jakie zniżki można upolować? PC
W Galerii Jurajskiej w Częstochowie zapowiada się gorący weekend. Już w piątek rusza tam „Black Weekend”. Jak zapowiada galeria, ceny mają spaść nawet o 60 proc.

Galeria Jurajska urządza „Black Weekend”. Gdzie będzie taniej?

W całej Polsce wystartował właśnie sezon „czarnych” przecen. W coraz większej liczbie sklepów można już znaleźć oferty spod znaku „Black Friday” czy „Black Week”, których szczyt przypadnie na najbliższe dni.

Także w Galerii Jurajskiej zapowiadają się intensywne handlowo dni. Największe w mieście centrum handlowe organizuje bowiem „Black Weekend”, który potrwa od 25 do 26 listopada. W te dni ceny w tamtejszych sklepach mają spaść nawet o 60%.

– Na zbliżający się weekend przypadnie prawdziwa kumulacja sezonu „black”. Promocje, zniżki i inne formy rabatów pojawią się w niemal 200 sklepach Galerii Jurajskiej, co pokazuje najlepiej, że to handlowe „święto” przyjęło się już na dobre – mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.

– Tradycyjnie najciekawsze promocje pojawią się w sklepach odzieżowych, które w tym czasie są zawsze najchętniej wybierane. Nie zabraknie jednak rabatów także m.in. w drogeriach, sklepach z elektroniką, wyposażeniem wnętrz, biżuterią czy z ofertą dla dzieci. Pod tym względem możemy mówić o rekordzie frekwencyjnym – dodaje.

Co ciekawe, mimo iż część marek już od pewnego czasu głośno mówi o swoich promocjach „black”, większość sklepów utrzymuje je w tajemnicy do ostatniej chwili. – Każdy ze sklepów ma dziś swój własny pomysł na sezon „black”. Są marki, które lubią zaskoczyć klienta krótkimi i intensywnymi promocjami, który pojawią się nagle w „Czarny Piątek” i utrzymywane są maksymalnie przez 2-3 dni – mówi przedstawicielka Jurajskiej.

– Nie brakuje też marek, które decydują się na tygodniową akcję lub nawet miesięczną. Bez względu jednak na wybraną formułę, tegoroczny szczyt „czarnego” sezonu przypadnie na 25 i 26 listopada. W te dni będzie można ich znaleźć najwięcej w sklepach, ale także w lokalach usługowych, a nawet w restauracjach - dodaje.

Gdzie konkretnie? W sklepie Lee Copper na „Black Weekend” przygotowano -40% na cały asortyment, -30% propnuje natomiast Tatuum, z kolei w New Balance 25 listopada ceny spadną o -30%, a 26 listopada o -40%. 30-procentowy rabat znaleźć będzie można również w sklepach Levi’s, Recman, Eurofirany, ESOTIQ, Sony Center oraz GUESS. Ten ostatni proponuje też dodatkowe 15% rabatu przy zakupie 2 sztuk.

W salonie Molton kupujący znajdą w piątek i sobotę promocję -25%, tyle samo pojawi się w Triumph i Lee/Wrangler. 20-procentowy rabat pojawi się natomiast w sklepach Wojas, Diverse i Matik. Nawet o 70% ceny spadną natomiast w Wittchen i Puccini, a do -75% w Giacomo Conti.

Rabaty na Czarny Piątek

Nie zabraknie także innych form rabatowych. Na przykład w Big Star będzie można kupić drugą rzecz z rabatem aż -70%, w Tatuum dostanie się -40% przy zakupie za min. 599 zł. Taranko przygotował natomiast -25% na płaszcze, żakiety i kurtki.

– Przez najbliższe dni warto śledzić strony internetowe sklepów, a także social media. Część marek jeszcze nie ujawniła swoich promocji i zapewne zrobi to lada moment lub w ostatniej chwili w piątek. Wybierając się na zakupy warto także mieć zainstalowane aplikacje sklepów, tam również pojawią się informacje o promocjach, przecenach i okazjach, w tym tych dodatkowych – radzi dyrektor marketingu.

Sezon „black” od kilku lat jest fenomenem handlowym. Zorganizowany po raz pierwszy niemal dekadę temu, dziś porównywalny jest z wyprzedażami, a nawet okresem przedświątecznym. – Akcje tego typu trafiły na podatny grunt. Polacy lubią kupować na promocjach, są łowcami okazji, a sezon „black” dostarcza im ich tysiące – mówi.

– Dla wielu osób stał się on swoistą rozgrzewką przed świętami, a także okazją do kupienia pierwszych prezentów za ułamek ceny. To także sezon, w czasie którego wiele osób finalizuje transakcje wcześniej upatrzonych rzeczy. W tym roku ma on jeszcze jeden wymiar. Rosnąca inflacja, skłania wiele Polaków do szukania oszczędności, poszukają ich także na promocjach „black” – dodaje.

Ale nie tylko obniżki pojawią się na „Black Weekend” w galerii. Kupujący będą mogli wrócić do domu m.in. z kartami podarunkowymi na kolejne zakupy w Jurajskiej. Wszystko za sprawą specjalnej akcji, w której udział będą mogły wziąć osoby, które w dniach od 25 do 26 listopada wydadzą w Jurajskiej min. 150 zł. Paragony – maksymalnie 2 – będą upoważniały do wzięcia udziału w zabawie, w której pula nagród obejmuje 400 kart podarunkowych o wartości 50 i 100 zł oraz 300 kubków.

Paweł Szrot ostro o "Zielonej Granicy"."To porównanie jest uprawnione"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na dziennikzachodni.pl Dziennik Zachodni
Dodaj ogłoszenie