Bytomski dworzec po remoncie do poprawki, bo przeciekają perony. Kolej obiecuje naprawę [ZDJĘCIA]

MANO
Dworzec PKP Bytom
Dworzec PKP Bytom Fot Arkadiusz Gola / Polskapresse
Udostępnij:
Miesiąc temu otwarto po remoncie holu i tunelu dworzec kolejowy w Bytomiu. Remont holu kosztował ok. 770 tys. zł, a tunelów na perony - ok. 1 mln złotych.

Mieszkańcy chwalą czystość i porządek, nad którym czuwa całodobowa ochrona. Gorzej, że przeciekają perony. Będą poprawki.

- Przyczyną jest niewłaściwe odprowadzenie wody z dachu budynku dworca na torowisko - mówi Jacek Karniewski z biura prasowego PKP PLK. - W uzgodnieniu z PKP SA usterki te zostaną usunięte. Zostanie też naprawiona kanalizacja deszczowa odprowadzająca wodę z powierzchni dachu hali, który znajduje się nad peronami. Prace zostaną przeprowadzone do końca III kwartału 2014.

Pasażerowie zwracają uwagę, że brak jest kas i toalet dworcowych. Najbliższe, ogólnodostępne, znajdują się obok, na dworcu autobusowym na pl. Wolskiego.

- Istnieje możliwość uruchomienia kas na dworcu, na razie jednak przewoźnicy nie są tym zainteresowani - wyjaśnia Bartłomiej Sarna, rzecznik PKP SA. - Toalety na dworcu wymagają modernizacji. Rozważymy taką możliwość jeśli znajdzie się operator zainteresowany prowadzeniem - dodaje Sarna.

Zakupy róbmy racjonalnie a nie emocjonalnie KOMENTARZ

Wideo

Komentarze 12

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

D
Dekster
1. Przecieki już są całkiem spore, nikt nic z tym nie robi. Czekają. Wcześniej oczywiście nie dało się przewidzieć że nie mają odprowadzenia wody deszczowej zrobionego....
2. Toalety nieczynne. Gdzie indziej się da. W Bytomiu się nie da.
3. Kasy nie konieczne.
4. Brak monitoringu. Inwestycja za 1,7mln zł. i zabrakło... paru groszy na monitring.
5. Co to jest w miejscu tego zegara w tle? Jakiś amerykański cudak rodem z westernów udający parowóz.... A gdzie jakiś element polskich tradycji kolejowych? W Polsce parowozy nie jeździły? Kto stworzył to paskudztwo? Chyba ktoś kto o historii i tradycji polskich kolei ma wiedzę zerową.
777
A NA BAHNHOFIE SRAĆ RZIGAĆ PLUĆ I SZCZAĆ MO RZE INO POLACKO WULECKI SSAND MAN.WAR SS WITA WA SS.?
S
Slonzok z O/S
wszystkim te ich autobany,super markiety za pora lot sie bydom sypac.
K
Kierownik budowy
A kapelan budo- wlancow mowiwszy po konsultacji z Goro, ze daszcza nie bedzie.
To my pape sprzedaliswa, a tera przecieka.
No to moze byc problem, bo ja juz premie wziouszy.
F
Francik Posypa
No to tradycji stalo sie zadosc!
Wstege przeciowszy, premie pobrawszy, gorzalke wypiwszy - a niedlugo potem - remont i usuwanie niedorobek!
Typowo po polsku!
T
Tomy 18
Nie można wjechać na peron wózkiem :( wstyd.
K
Katowiczanin
Bieńkowska taki mamy klimat ?
B
Bytomiok
Na obrozku widza, ze na Bahnhofie som juz nowe Ukraince z gywerami.

Eli przyszli na byzuch do swoich krewnych w Bytuniu ?
i
igor
Dobrze ze przecieka chociaż deszczowka
Splucze te siuski co Ci kulturalni tam zostawiają. BYLE JESZCZE NIE MA CO INNEGO.
B
Ben
Polacy nic się nie stało PO remoncie nastąpi drugi remont itd itd to normalka w tym kraju !
t
te kaspry
patrzom,byś sie tam zaś niy wyloł,bo tam pieronym śmierdziało.dworzec kolejowy to niy haziel.
j
jo na wartkim piździku
na tym banhowie,chcom do Gazy abo Afganistanu???
Dodaj ogłoszenie