Chcesz poczuć klimat Pol'and'Rock Festivalu? Idź do Lidla. Można kupić specjalną edycję gadżetów, w tym koszulki i torby materiałowe

Aleksandra Szatan
Aleksandra Szatan
Torba materiałowa ze specjalnej kolekcji Pol'and'Rock Festival, dostępnej w sklepach Lidl
Torba materiałowa ze specjalnej kolekcji Pol'and'Rock Festival, dostępnej w sklepach Lidl osz
W czwartek (30 lipca) rozpoczął się 26. Pol'and'Rock Festival - Najpiękniejsza Domówka Świata, zaś w sieci sklepów Lidl można kupić specjalne produkty z unikalnym, festiwalowym desingnem. Wśród nich koszulka zaprojektowana przez Jurka Owsiaka, torba materiałowa, okolicznościowe gadżety.

Festiwalowe gadżety w Lidlu

Na 26. Pol’and’Rock Festival - Najpiękniejszej Domówce Świata nie zabraknie również kolorowego, rockowego Lidla, który w festiwalowej przestrzeni obecny jest już od 10 lat.
Okrągła rocznica okazała się jednak nietypowa. Tym razem zamiast polowego, rockowego sklepu w samym sercu festiwalu w Kostrzynie nad Odrą, Lidl ze swoją kolorową reprezentacją pokaże się w trakcie transmisji online.
Zaś dla fanów festiwalu przygotował specjalną edycję produktów i okolicznościowych gadżetów.

Co znajdziemy w kolekcji?

  • niepowtarzalną koszulkę, którą dla Lidla zaprojektował Jurek Owsiak. W cenie koszulki (59,90 zł/1 szt.) uwzględniono także zestaw gadżetów od sponsorów ( w zestawie m.in.: puzzle Pol'and'Rock, opaska na rękę, frisbee, piłka plażowa)
  • torba materiałowa (29,99 zł/1 szt.),
  • magnes (14,99 zł/1 szt.),
  • breloczek (14,99 zł/1 szt.), wszystko z festiwalowym designem.

Festiwalowicze, którzy w tym roku zamiast na kostrzyńskim polu, śledzą transmisję online, chwalą się już zakupami w komentarzach na profilu Pol'and'Rock Festivalu na Facebooku.

Musisz to wiedzieć

„W tym roku nic nie jest takie samo jak wcześniej, nie powstrzymuje nas to jednak przed zorganizowaniem Pol’and’Rock Festival – Najpiękniejszego Festiwalu Świata w wersji domówki online. Czujemy, że tego właśnie potrzeba fanom festiwalu – dobrej energii, ciepła, niepowtarzalnych chwil, miłości i zwłaszcza nadziei, bo to jest teraz najważniejsze - mówi Jurek Owsiak prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestry Świątecznej Pomocy.

- Bardzo doceniamy zaangażowanie partnerów festiwalu. To między innymi dzięki ich wsparciu wydarzenie może się odbyć. Marka Lidl jest już z nami po raz 10. na festiwalu - dodaje.

Sieć sklepów Lidl związana jest z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy od lat. Angażując się w Pol’and’Rock Festival firma dziękuje wszystkim pracownikom i klientom, którzy każdego roku wcielają się w rolę wolontariuszy podczas Finału WOŚP.
Dzięki temu, przez wszystkie lata wspólnego grania, na rzecz Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Lidl przekazał 24 mln zł.

Nie przeocz

Zobacz koniecznie

Bądź na bieżąco i obserwuj

Wyższe mandaty od skarbówki z początkiem maja

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie