Serwis otworzony został przez Digital Care na warszawskim Mokotowie wspólnie z MTTC, firmą, która od kilkunastu lat prowadzi działalność w ponad 15 krajach, dokonując kompleksowych napraw urządzeń mobilnych. Co ważne, MTTC posiada autoryzację największych producentów smartfonów, takich jak Samsung, Apple, Huawei, Sony, Nokia, LG, czy Xiaomi – naprawiane przez MTTC urządzenia tych marek nie tracą gwarancji.
Jak podkreślają w Digital Care, uruchomienie własnego serwisu pozwoli zoptymalizować proces naprawy na każdym etapie. Wkrótce możliwa będzie też naprawa ekspresowa, dzięki której urządzenie będzie gotowe do odbioru już po dwóch godzinach. Klienci Digital Care będą także mogli skorzystać z oferowanych przez serwis usług w trybie walk-in, czyli bez wcześniejszego zgłaszania szkody.
– Spółka MTTC Poland dołączyła do znajdującego się już w grupie Digital Care autoryzowanego serwisu Apple – iMad – podkreśla Aleksander Wistuba, prezes zarządu Digital Care.
Serwis MTTC Poland o powierzchni blisko 1 000 metrów kwadratowych, zlokalizowany jest w kompleksie biurowym Wiśniowy Biznes Park na warszawskim Mokotowie. W spółce zostanie zatrudnionych ponad 100 specjalistów, którzy miesięcznie będą mogli obsłużyć nawet 16 000 napraw.
– Planujemy konsekwentnie poszerzać działalność MTTC Poland, która dziś koncentruje się na diagnostyce i naprawach urządzeń. W kolejnym etapie chcemy wprowadzić do oferty refurbishment a następnie inne usługi – mówi Adam Ciach, członek zarządu MTTC Poland.
Zobaczcie koniecznie
Nie przegapcie
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?