Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dlaczego Polacy byli dyskryminowani w konkursie Red Bull Racing z Lidla?

AK
Klient kupił golarkę Red Bull Racing w Lidlu. W ulotce był konkurs w którym nie mogli wziąć udziału Polacy
Klient kupił golarkę Red Bull Racing w Lidlu. W ulotce był konkurs w którym nie mogli wziąć udziału Polacy Lucyna Nenow
W gazetce Lidla reklamowano golarkę Red Bull Racing. Klient kupił ją i wyczytał w ulotce informacje o konkursie, w którym można wygrać wyjazd na zawody Red Bula. - Okazało się, że pomimo tego, że kupiłem tę golarkę w polskim sklepie, to ta promocja dotyczy tylko Niemców, Austriaków, Szwajcarów, Anglików i Irlandczyków. Nie dało się wybrać Polski. Jestem zniesmaczony - pisze nasz Czytelnik. Co na to Lidl? Poprosiliśmy o komentarz Lidla.

Konkurs Red Bull Racing nie dla Polaków

W gazetce Lidla reklamowali golarkę Red Bull Racing. Klient kupił ją i wyczytał w ulotce informacje o konkursie, w którym można wygrać wyjazd na zawody Red Bula. Okazało się, że pomimo tego, że kupił golarkę w polskim sklepie, to promocja dotyczyła tylko Niemców, Austriaków, Szwajcarów, Anglików i Irlandczyków. Klient poczuł się zniesmaczony.

W gazetce Lidla reklamowali golarkę Red Bull Racing (za 90 złotych). W opakowaniu znalazłem ulotkę w języku angielskim i niemieckim. Wyczytałem, że jeśli zarejestruję kod produktu, to wezmę udział w konkursie i być może wygram wyjazd np. na zawody Red Bulla. Okazało się, że pomimo tego, że kupiłem tę golarkę w polskim sklepie, to ta promocja dotyczy tylko Niemców, Austriaków, Szwajcarów, Anglików i Irlandczyków. Nie dało się wybrać Polski. Wydaje mi się, że powinniśmy zostać objęci taką samą promocją. Jestem zniesmaczony - napisał do nas Czytelnik.

Co na to Lidl? Dlaczego klienci w Polsce nie zostali objęci promocją?

Dlaczego informacja o wyjeździe na zawody Red Bulla znalazła się w opakowaniu produktu, skoro nie była adresowana do klientów Lidla z Polski? - poprosiliśmy o komentarz sieć sklepów Lidl.

- Chcielibyśmy podkreślić, że celem Lidl Polska jest oferowanie wysokiej jakości produktów w niskich i atrakcyjnych cenach. W naszej ofercie klienci znajdą zarówno artykuły spożywcze jak i przemysłowe. Oferujemy klientom produkty marek własnych m.in. wędliny Pikok, bieliznę damską Esmara, odzież sportową Crivit czy artykuły przemysłowe marki Silvercrest. Oprócz marek własnych mamy również artykuły marek producentów takich jak np. Red Bull - tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz, menadżer ds. komunikacji w Lidl Polska.

Po naszym zgłoszeniu Lidl interweniował u producenta. Polacy dołączeni do konkursu

Tłumaczy, że niezwłocznie po otrzymaniu zapytania od dziennikarza Dziennika Zachodniego skontaktowali się w tej sprawie z producentem w celu wyjaśnienia tego zdarzenia.

- Zamawiając wspomniany przez Pana produkt nie otrzymaliśmy od producenta żadnej informacji o organizowanym przez niego konkursie, ani o umieszczeniu ulotki informacyjnej w środku opakowania. Warto zaznaczyć, że nie jesteśmy współorganizatorem tego konkursu. Dostawca po otrzymaniu naszej wiadomości dołączył Polskę oraz inne kraje do organizowanego przez niego konkursu. Zapraszamy naszego klienta do zarejestrowania się na stronie internetowej: https://www.win-your-trip.com/en/ i wzięcia udziału w wydarzeniu - dodaje Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:

Tak wygląda willa generała Ziętka w Ustroniu

Bezczelny złodziej okradł sklep jubilerski w Katowicach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo