Dobra wiadomość dla pasażerów. W pendolino znowu możemy korzystać z WARS-u

OPRAC.:
Paulina Musialska
Paulina Musialska
Polska Press
Dobra wiadomość dla osób wybierających się w podróż. Pasażerowie pendolino ponownie mogą korzystać z usług gastronomicznych. W strefach gastronomicznych obowiązuje oczywiście reżim sanitarny, który pozwala nam uchronić się przed zakażeniem koronawirusem.

Dobra wiadomość dla osób wybierających się w podróż. Od 27 czerwca pasażerowie pendolino ponownie mogą korzystać z przestrzeni gastronomicznej, czyli tzw. WARS-ów. Można w nich zjeść posiłek lub zamówić go do swojego miejsca w pociągu. Zamówienie można złożyć u obsługi lub poprzez mobilną aplikację mWARS. W strefach gastronomicznych ma być zachowany reżim sanitarny.

- Dostępnych będzie 50 proc. miejsc, a pasażerów będzie obowiązywać, podobnie jak w całym pociągu, obowiązek zasłaniania ust i nosa. Maseczkę będzie można zdjąć po zajęciu miejsca przy zdezynfekowanym stoliku. Podróżni będą także zobowiązani do zdezynfekowania rąk przed wejściem do strefy gastronomicznej oraz do zachowywania bezpiecznego dystansu. O obowiązujących zasadach pasażerów będą informować plakaty przy wejściu do wagonu gastronomicznego, monitory pokładowe oraz komunikaty wygłaszane przez drużynę konduktorską - czytamy w komunikacie PKP Intercity.

Wkrótce usługi gastronomiczne będą przywracane także w pociągach Express InterCity (EIC i EC), InterCity (IC) i Twoich Liniach Kolejowych (TLK).

PKP Intercity informuje także, że obecnie możliwy jest zakup biletów na wszystkie miejsca siedzące w pociągach. Wprowadzono obowiązkową rezerwację miejsc we wszystkich kategoriach pociągów.

- Wszystkie pociągi Pendolino są dezynfekowane przez producenta taboru metodą zamgławiania, czyli rozproszenia środka dezynfekującego razem ze strumieniem powietrza w postaci mikroskopijnych cząstek, podczas czyszczeń codziennych i okresowych realizowanych w Warsztacie Utrzymania Taboru. Dodatkowo pociągi są czyszczone podczas jazdy na całej trasie. Dezynfekowane są newralgiczne elementy, z którymi podróżni mają bezpośredni kontakt, m.in. klamki, poręcze, uchwyty, przyciski sterowania drzwiami - dodano w komunikacie.

Musisz to wiedzieć

To jest zabawne

Bądź na bieżąco i obserwuj

Strefa Biznesu - Kiedy należy ci się odszkodowanie za opóźniony lot?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na dziennikzachodni.pl Dziennik Zachodni
Dodaj ogłoszenie