Ewa Chodakowska gwiazdą EKG 2021 w Katowicach. Widownia wypełniona po brzegi. Panel słynnej trenerki fitness i influencerki ściągnął tłumy

AS

Wideo

Udostępnij:
Po brzegi wypełniona była sala podczas panelu Influencer marketing, który odbył się na Europejskim Kongresie Gospodarczym 2021 21 września. Gościem specjalnym była Ewa Chodakowska. Trenerka opowiadała o początkach rozwoju swojej marki osobistej w Polsce i o tym, jak pracuje dziś.

Chodakowska gwiazdą tegorocznego EKG

Ewa Chodakowska, pionierka branży fitness w Polsce przyznała, że kluczem jej sukcesu jest autentyczność, jak zaznaczyła, nigdy nie pozwoliłaby prowadzić swoich kanałów w social mediach osobom trzecim. Początki rozwoju jej marki nie były łatwe, trenerka opowiadała, że zasypiała i budziła się z telefonem w ręce. Dziś na pracę przed ekranem poświęca maksymalnie 10 godzin dziennie - resztę czasu dzieli dla najbliższych i nowego członka rodziny - uroczego pieska. 

Zobacz zdjęcia

Trenerka podkreślała, że dostaje mnóstwo propozycji współprac, ale często odmawia - wszystkie jej marki są autentyczne, a to oznacza, że Chodakowska zawsze ma wpływ na produkt, który promuje. 

Prelegentami panelu Influencer marketing byli także: Sylwia Chada General Manager Tik Tok CE, Marek Myślicki  PR & Strategic Partnerships Director, GetHero, Head of Influencer Marketing Workgroup, IAB Poland oraz Bartek Sibiga Founder, CEO, DDOB.com (Daily Dose Of Beauty). 

Prelegenci podkreślali również, że autentyczność w influencer marketingu jest najważniejsza, choć niejednokrotnie owiana ryzykiem, w jaki sposób produkt konkretnego klienta zostanie przedstawiony. Sylwia Chada mówiła jednak, że pandemia, która w marcu 2020 r. zatrzymała nas w domach spowodowała ogromny rozwój tej części marketingu - zmiany, które zaszłyby na przełomie 12 lat, zaczęły funkcjonować w przeciągu 1,5 roku. Jak dodała najmłodsze pokolenie i nie tylko, jest bardzo wymagające wobec współczesnej reklamy, a tradycyjnym jej formą po prostu przestało ufać. Influencer marketing to niewątpliwe przyszłość promocji wszelakich marek.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie