Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Galeria Katowicka ma coraz więcej klientów

Redakcja
Galeria Katowicka ma coraz więcej klientów
Galeria Katowicka ma coraz więcej klientów
Rekordowe, kilkudziesięcioprocentowe wzrosty sprzedaży i odwiedzalności – zlokalizowana w ścisłym centrum miasta Galeria Katowicka odnotowuje coraz lepsze wyniki. Działający od 15 miesięcy w stolicy Górnego Śląska kompleks handlowo-usługowy podsumowuje miniony rok, otwarcia nowych sklepów, kampanie i zdobyte nagrody.

Rok 2014 zakończył się dla Galerii Katowickiej bardzo dobrymi wynikami wartości sprzedaży. W grudniu odnotowano wzrost o ok. 47 proc. względem poprzedniego miesiąca. Większą sprzedaż widać także w ujęciu rok do roku – sprzedaż w ostatnich dwóch miesiącach 2014 względem grudnia i listopada 2013 wzrosła o 19 proc.

Stale rośnie także liczba klientów mieszczącej się w ścisłym centrum Katowic Galerii. Próg miliona odwiedzających miesięcznie przekroczony został jeszcze przed upływem roku od rozpoczęcia jej działalności. Tylko w grudniu 2014 roku Galerię Katowicką odwiedziło ponad 1 125 000 osób. Rekordową odwiedzalność katowickiego kompleksu handlowo-usługowego przyniósł czwarty kwartał ubiegłego roku – liczba klientów sięgnęła 3 350 000.

Wzrosty odwiedzalności Galerii Katowickiej widoczne są miesiąc do miesiąca – przykładowo w grudniu 2014 roku odnotowano o 11 proc. więcej klientów niż w listopadzie tego samego roku. Siłę zmian zachodzących w Galerii Katowickiej jeszcze lepiej obrazuje zestawienie wzrostów odwiedzalności ostatnich dwóch miesięcy roku 2013 i 2014. W 2014 dynamika wzrostu była aż o 22 proc. wyższa niż to miało miejsce w roku 2013.

Dobrymi wynikami sprzedaży w roku 2014 w poszczególnych kategoriach produktowych mogą się także cieszyć najemcy Galerii Katowickiej. Wśród marek oferujących akcesoria, przedmioty dla domu, dekoracji i wyposażenia wnętrz, a także sklepów reprezentujących kategorie: sport i outdoor, obuwie oraz produkty dla dzieci – wzrosty sprzedaży wynoszą od 22 proc. do nawet 82 proc.

Od rozpoczęcia działalności, Galeria Katowicka szczególnie dba o komfort swoich klientów, wygodę zakupów, szybkość i łatwość przemieszczania się pomiędzy piętrami oraz parkingiem i Galerią – bez konieczności pokonywania dużych odległości. Nowoczesna bryła harmonijnie wpisuje się w najbliższe otoczenie, pasaże Galerii stanowią naturalne przedłużenie dla głównych ulic handlowych i usługowych miasta.

Aktualnie portfel najemców Galerii Katowickiej tworzą takie marki jak: Peek & Cloppenburg – multibrandowy salon z odzieżą renomowanych brandów np. Ralph Lauren, Hugo Boss, Calvin Klein, Armani, Dolce&Gabbana i innych, także własnych marek, Helly Hansen – jedyny w Polsce sklep norweskiej firmy produkującej odzież i akcesoria sportowe oraz iSpot, Zara, Euro RTV & AGD, Reserved, Matras, SMYK, 4 Faces i Duka.

W 2014 roku oferta katowickiego centrum handlowo-usługowego została poszerzona o takie marki jak: Samsung Saturn Store – pierwszy w kraju koncept opierający się na synergii dwóch uznanych marek dla pasjonatów nowoczesnych technologii, jedyne na Śląsku: flagowy salon amerykańskiej marki kosmetycznej Estee Lauder, a także ulubionej marki makijażystów – M∙A∙C oraz sklepy TOUS, English Home i Ryłko.

26 lutego br., w Galerii Katowickiej największy w regionie sklep otworzy także marka TK Maxx.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera