Galeria Katowicka podsumowała rok. Jest rekord - 15,5 mln odwiedzających

LOTAZaktualizowano 
Galeria Katowicka
Galeria Katowicka Mat. Prasowe
15,5 mln osób odwiedziło w ubiegłym roku Galerię Katowicką. Rekord dnia padł 22 listopada, gdy centrum handlowe odwiedziło aż 72 tys. osób. Natomiast wzrost sprzedaży – w skali roku – wyniósł 12,1 proc. Przedstawiciele galerii właśnie podsumowali miniony rok.

- W 2017 roku w Galerii Katowickiej regularnie przekraczane były progi 1,2 mln, 1,3 mln oraz 1,5 mln klientów w miesiącu, a 22 listopada w obiekcie padł rekord wszech czasów - jednego dnia pojawiło się tu ponad 72 tys., a przez cały weekend - 166 tys. osób – podsumowują miniony rok przedstawiciele Galerii Katowickiej. Jak dodają za rosnącą frekwencją poszedł wzrost sprzedaży.

- W niektórych miesiącach minionego roku osiągający 17,4% (maj 2017 vs maj 2016), 19,3% (listopad 2017 vs listopad 2016), a nawet 24,8% (wrzesień 2017 vs wrzesień 2016) – wyliczają.

- Sukces sprzedażowy i frekwencyjny to wypadkowa kilku realizowanych równocześnie działań – ciągłego umacniania tenant-mix oraz prowadzonych w unikalny sposób kampanii i programów marketingowych – mówi Joanna Bagińska, dyrektor GK.

Znaczącym wydarzeniem minionego roku w GK było otwarcie w centrum handlowym 20 nowych sklepów, salonów i punktów usługowych oraz przedłużenie umów z kilkudziesięcioma najemcami na kolejny okres.

- Powitano tu m.in. pierwszy w Europie, flagowy punkt międzynarodowego innowatora w zakresie fotelików i wózków dziecięcych - Maxi-Cosi, drugi w Polsce salon Samsung Premium Service Plaza, będący połączeniem serwisu, sklepu, showroomu, strefy relaksu i rozrywki, pierwszy na Śląsku i w Katowicach butik francuskiej marki Okaidi czy salon Nanu Nana. Pojawili się także najemcy doskonale znani i cenieni na lokalnym rynku, jak np. Salon Berendowicz&Kublin z zupełnie nowym konceptem czy długo oczekiwana kuchnia wegańska w wydaniu Mihiderki – wymieniają przedstawiciele galerii.

Klientów, jak podsumowują przyciągnęły, też liczne wydarzenia i akcje, wśród nich jesienna edycja Katowice Fashion Week oraz kampania Black Friday, realizowana pod hasłem „Czorny Piontek - Czorny Weekend, czyli fedrujemy niskie ceny w listopadzie 2017.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:

Najlepsze restauracje w Katowicach na randkę i dyskretne spotkanie ZDJĘCIA

MISS STUDNIÓWKI 2018 Zobacz zdjęcia królowych balów maturalnych

Czy dostałbyś się do pracy w policji? PRAWDZIWE PYTANIA TESTU MULTISELECT

Rejestr pedofili i gwałcicieli z woj. śląskiego AKTUALNE NAZWISKA I ZDJĘCIA

Magazyn reporterów Dziennika Zachodniego tyDZień

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3