Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Galeria Katowicka podsumowała rok. Jest rekord - 15,5 mln odwiedzających

LOTA
Galeria Katowicka
Galeria Katowicka Mat. Prasowe
15,5 mln osób odwiedziło w ubiegłym roku Galerię Katowicką. Rekord dnia padł 22 listopada, gdy centrum handlowe odwiedziło aż 72 tys. osób. Natomiast wzrost sprzedaży – w skali roku – wyniósł 12,1 proc. Przedstawiciele galerii właśnie podsumowali miniony rok.

- W 2017 roku w Galerii Katowickiej regularnie przekraczane były progi 1,2 mln, 1,3 mln oraz 1,5 mln klientów w miesiącu, a 22 listopada w obiekcie padł rekord wszech czasów - jednego dnia pojawiło się tu ponad 72 tys., a przez cały weekend - 166 tys. osób – podsumowują miniony rok przedstawiciele Galerii Katowickiej. Jak dodają za rosnącą frekwencją poszedł wzrost sprzedaży.

- W niektórych miesiącach minionego roku osiągający 17,4% (maj 2017 vs maj 2016), 19,3% (listopad 2017 vs listopad 2016), a nawet 24,8% (wrzesień 2017 vs wrzesień 2016) – wyliczają.

- Sukces sprzedażowy i frekwencyjny to wypadkowa kilku realizowanych równocześnie działań – ciągłego umacniania tenant-mix oraz prowadzonych w unikalny sposób kampanii i programów marketingowych – mówi Joanna Bagińska, dyrektor GK.

Znaczącym wydarzeniem minionego roku w GK było otwarcie w centrum handlowym 20 nowych sklepów, salonów i punktów usługowych oraz przedłużenie umów z kilkudziesięcioma najemcami na kolejny okres.

- Powitano tu m.in. pierwszy w Europie, flagowy punkt międzynarodowego innowatora w zakresie fotelików i wózków dziecięcych - Maxi-Cosi, drugi w Polsce salon Samsung Premium Service Plaza, będący połączeniem serwisu, sklepu, showroomu, strefy relaksu i rozrywki, pierwszy na Śląsku i w Katowicach butik francuskiej marki Okaidi czy salon Nanu Nana. Pojawili się także najemcy doskonale znani i cenieni na lokalnym rynku, jak np. Salon Berendowicz&Kublin z zupełnie nowym konceptem czy długo oczekiwana kuchnia wegańska w wydaniu Mihiderki – wymieniają przedstawiciele galerii.

Klientów, jak podsumowują przyciągnęły, też liczne wydarzenia i akcje, wśród nich jesienna edycja Katowice Fashion Week oraz kampania Black Friday, realizowana pod hasłem „Czorny Piontek - Czorny Weekend, czyli fedrujemy niskie ceny w listopadzie 2017.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera