Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Galeria Libero Katowice: Reserved na 2 piętra. Będą też Mohito, Sinsay, Cropp i House

DN
Galeria Libero w Katowicach WIZUALIZACJE
Galeria Libero w Katowicach WIZUALIZACJE
Sklepy odzieżowe grupy LPP wchodzą do Galerii Libero Katowice. 5 kolejnych sklepów odzieżowych w Galerii Libero. Wszystkie to marki grupy LPP. Największy będzie Reserved: na dwóch piętrach zajmie 2200 m kwadratowych. Powierzchnia galerii jest już wynajęta w 70 proc. Otwarcie wiosną 2018

W skrócie powód ulokowania w Galerii Libero Katowice przy ulicy Kościuszki pięciu sklepów odzieżowych grupy LPP jest taki: południowa część Katowic to niewiele sklepów, za to siła nabywcza mieszkańców - wysoka. W sumie LPP podpisał wiosną 2017 umowę na na 4500 m kw, które zajmie pięć sklepów: Reserved (największy, 2200 m kw), Mohito, Cropp, Sinsay i House, które będą mniejsze - będą miały od 415 do 500 m kw. To wszystkie marki, jakie ma w swoim portfolio LPP. Jak informują inwestorzy, lokalizacje sklepów będą "prestiżowe".

Dwupoziomowy salon Reserved ulokowany ma zostać w jednym z najbardziej reprezentacyjnych miejsc zapewniającym bardzo dobrą ekspozycję wysokich na dwie kondygnacje witryn.

- Nasza decyzja o otwarciu salonów wszystkich marek z grupy LPP w Libero jest zgodna z tegoroczną strategią działalności spółki, która zakłada zwiększenie łącznej powierzchni salonów stacjonarnych w najlepszych lokalizacjach w Polsce. Za jedną z takich lokalizacji uważamy południową część Katowic, zarówno ze względu na niskie nasycenie ofertą handlową, jaki wysoką siłę nabywczą mieszkańców okolicznych osiedli. Zaletami tego miejsca jest również ciekawa architektura Libero oraz udogodnienia we wnętrzach, które zapewniają poczucie komfortu zarówno najemcom, jak i klientom – mówi Krzysztof Bocianowski, Dyrektor Najmu i Ekspansji, LPP SA.

ZOBACZ
TAK POWSTAJE GALERIA LIBERO W KATOWICACH

- Umowa z grupą LPP to bardzo ważny krok w komercjalizacji Galerii Libero. To także dowód na to, że firma LPP będąca branżowym liderem w Europie Środkowej dostrzega wszystkie cechy wyróżniające Libero na handlowej mapie Śląska – lokalizację, komfort i przyjazną architekturę. – mów Marek Gładki, Dyrektor Zespołu Komercjalizacji i Marketingu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
LPP ma obecnie sieć ponad 1,7 tys. salonów sprzedaży oraz sklepy on-line wszystkich swoich marek i tworzy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży na trzech kontynentach i na 19 rynkach. W maju otworzyła salon w Berlinie, a w tym roku planuje również debiut w Wielkiej Brytanii na największej europejskiej ulicy handlowo-turystycznej Oxford Street w Londynie, a także do Serbii i Kazachstanu. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Budowa Galerii Libero przebiega zgodnie z harmonogramem. Zakończenie stanu surowego planowane latem 2017 roku. Niezależnie od postępującej budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już blisko 70 proc. powierzchni handlowej Libero zostało wynajęte. Będzie tu ponad 150 sklepów (wśród nich np. Empik), restauracje (m.in. Starbucks), kawiarnie, kinowy multipleks, klub fitness, ale i miejski plac z fontannami, amfiteatrem, skate parkiem, lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu.

Jakie będą tu sklepy? Umowy podpisano m.in. z firmami: Helios SA - operatorem multipleksu kinowego, który po kilkuletniej przerwie wraca do Katowic, a w Libero zajmie ok. 3 tys. m kw. powierzchni i będzie się składało z ośmiu sal.

Umowy parafowano również z Fabryką Formy - siecią klubów fitness, Media Markt - liderem branży elektronicznej, siecią Smyk, markami sportowymi 4F i Martes Sport, drogerią Rossmann, sieciami iDream Apple Premium Reseller i Sony Centre. W Libero obecna będzie Apteka Europejska, a także pub sportowy „Food & Ball’- nowatorski koncept Arkadiusza Milika, a także Starbucks, czy sklep obuwniczy CCC. Ostatni poziom galerii będzie dedykowany rozrywce i gastronomii. Tu dużym najemcą będzie Centrum edukacji YA Akademia Sukcesu, które zajmie powierzchnię 640 m kw. Będzie też sklep hiszpańskiej sieci Tous.

od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera