GKS Tychy z najlepszym marketingiem w Lidze Mistrzów

Jacek SrokaZaktualizowano 
Twórcy kampanii marketingowej GKS Tychy z czekiem na 10 tys, euro
GKS Tychy został wyróżniony za najlepszy projekt marketing spośród klubów rywalizujących w Lidze Mistrzów. Osiągnięcie jest tym bardziej godne podkreślenia, że tyszanie debiutowali w tych prestiżowych rozgrywkach. Kampania marketingowa przygotowana przez Krzysztofa Trzoska i Roberta Hauffe nie miała sobie równych. Nagrodę wręczono w trakcie finałowego spotkania Ligi Mistrzów w Göteborgu. Po pierwszej tercji meczu Frölunda Indians - Red Bull Monachium szef CHL, Martin Baumann przekazał klubowi czek na 10 tysięcy euro i pamiątkowy puchar.

- Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że na stałe wpisaliśmy się w historię tych prestiżowych rozgrywek. Jako pierwszy klub z Polski wygraliśmy mecz w Lidze Mistrzów i dumnie reprezentowaliśmy kraj na arenie międzynarodowej. Teraz znowu jesteśmy na ustach całej Europy. Jesteśmy dumni, że nasze działania marketingowe doceniły władze CHL i przyznały nam ten tytuł- mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.

To była pierwsza edycja rywalizacji na najlepszy marketing w Europie. Jej głównymi założeniami była promocja spotkań Ligi Mistrzów i zwiększenie rozpoznawalności CHL wśród kibiców. Komisja konkursowa w skład której wchodziło sześciu sędziów oceniała przede wszystkim pomysłowość i efekty działań marketingowych. W jury zasiadali przedstawiciele Champions Hockey Leauge, Infront Sports&Media's, eSports, sponsorzy i prof. Jon Andrea Schocher.

- W trakcie majowych warsztatów w Pradze po raz pierwszy dowiedzieliśmy się o szczegółach tego projektu. Już podczas spotkania wiedzieliśmy, że musimy powalczyć o zwycięstwo. Przed startem rozgrywek nikt, jednak nie dawał nam szans na zdobycie tytułu. Rywalizowaliśmy z klubami, które od kilku lat grają w Lidze Mistrzów i mają zdecydowanie większe możliwości finansowe. My jednak udowodniliśmy wszystkim, że dzięki zaangażowaniu, kreatywności i innowacyjnym akcjom możemy osiągnąć sukces- dodaje Krzysztof Trzosek, współtwórca kampanii marketingowej w trakcie Ligi Mistrzów.

W trakcie rozgrywek Ligi Mistrzów klub przygotował dla kibiców szereg akcji promocyjnych. Władze CHL doceniły m.in. organizację turnieju w grę NHL19 na tafli Stadionu Zimowego, studio przed meczami, rozgrywki dla dzieci, robienie pizzy przez hokeistów, działania promocyjne na ulicach miasta czy spot przedstawiający GKS Tychy kibicom w całej Europie.

- Przeprowadziliśmy szereg ciekawych i nietuzinkowych akcji marketingowych, dzięki którym zrealizowaliśmy nasze wewnętrzne cele, jednocześnie łącząc je z założeniami promocyjnymi CHL. Chcieliśmy, aby możliwie szeroka część hokejowej społeczności GKS Tychy, mogła poczuć atmosferę Champions Hockey League, dlatego też nasze projekty nie ograniczyły się tylko i wyłącznie do jednej grupy odbiorców. Fani e-sportu mieli okazję rywalizować na arenie wirtualnych zmagań podczas turnieju w NHL 19, młodzi hokeiści sprawdzili swoje umiejętności w Mini CHL Cup, a dla rodzin przygotowaliśmy miasteczko hokejowe oraz prezentację drużyny - zaznacza Robert Hauffe, współtwórca kampanii marketingowej w trakcie Ligi Mistrzów.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:

Kalendarz sportowy 2018: Piękne ciała nagich sportowców ZDJĘCIA

10 najlepszych skoczków narciarskich w historii. Są zaskoczenia

Skoki narciarskie: Klasyfikacja generalna + TABELA

Mors Masakrator w Dąbrowie Górniczej

KIBIC Magazyn sportowy Dziennika Zachodniego

Wideo

Materiał oryginalny: GKS Tychy z najlepszym marketingiem w Lidze Mistrzów - Dziennik Zachodni

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3