GKS Tychy z najlepszym marketingiem w Lidze Mistrzów

    GKS Tychy z najlepszym marketingiem w Lidze Mistrzów

    Zdjęcie autora materiału

    Jacek Sroka

    Dziennik Zachodni

    Dziennik Zachodni

    Twórcy kampanii marketingowej GKS Tychy z czekiem na 10 tys, euro

    Twórcy kampanii marketingowej GKS Tychy z czekiem na 10 tys, euro ©fot. gks tychy

    GKS Tychy został wyróżniony za najlepszy projekt marketing spośród klubów rywalizujących w Lidze Mistrzów. Osiągnięcie jest tym bardziej godne podkreślenia, że tyszanie debiutowali w tych prestiżowych rozgrywkach. Kampania marketingowa przygotowana przez Krzysztofa Trzoska i Roberta Hauffe nie miała sobie równych. Nagrodę wręczono w trakcie finałowego spotkania Ligi Mistrzów w Göteborgu. Po pierwszej tercji meczu Frölunda Indians - Red Bull Monachium szef CHL, Martin Baumann przekazał klubowi czek na 10 tysięcy euro i pamiątkowy puchar.
    Twórcy kampanii marketingowej GKS Tychy z czekiem na 10 tys, euro

    Twórcy kampanii marketingowej GKS Tychy z czekiem na 10 tys, euro ©fot. gks tychy

    - Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że na stałe wpisaliśmy się w historię tych prestiżowych rozgrywek. Jako pierwszy klub z Polski wygraliśmy mecz w Lidze Mistrzów i dumnie reprezentowaliśmy kraj na arenie międzynarodowej. Teraz znowu jesteśmy na ustach całej Europy. Jesteśmy dumni, że nasze działania marketingowe doceniły władze CHL i przyznały nam ten tytuł- mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.

    To była pierwsza edycja rywalizacji na najlepszy marketing w Europie.
    Jej głównymi założeniami była promocja spotkań Ligi Mistrzów i zwiększenie rozpoznawalności CHL wśród kibiców. Komisja konkursowa w skład której wchodziło sześciu sędziów oceniała przede wszystkim pomysłowość i efekty działań marketingowych. W jury zasiadali przedstawiciele Champions Hockey Leauge, Infront Sports&Media's, eSports, sponsorzy i prof. Jon Andrea Schocher.

    - W trakcie majowych warsztatów w Pradze po raz pierwszy dowiedzieliśmy się o szczegółach tego projektu. Już podczas spotkania wiedzieliśmy, że musimy powalczyć o zwycięstwo. Przed startem rozgrywek nikt, jednak nie dawał nam szans na zdobycie tytułu. Rywalizowaliśmy z klubami, które od kilku lat grają w Lidze Mistrzów i mają zdecydowanie większe możliwości finansowe. My jednak udowodniliśmy wszystkim, że dzięki zaangażowaniu, kreatywności i innowacyjnym akcjom możemy osiągnąć sukces- dodaje Krzysztof Trzosek, współtwórca kampanii marketingowej w trakcie Ligi Mistrzów.

    W trakcie rozgrywek Ligi Mistrzów klub przygotował dla kibiców szereg akcji promocyjnych. Władze CHL doceniły m.in. organizację turnieju w grę NHL19 na tafli Stadionu Zimowego, studio przed meczami, rozgrywki dla dzieci, robienie pizzy przez hokeistów, działania promocyjne na ulicach miasta czy spot przedstawiający GKS Tychy kibicom w całej Europie.

    - Przeprowadziliśmy szereg ciekawych i nietuzinkowych akcji marketingowych, dzięki którym zrealizowaliśmy nasze wewnętrzne cele, jednocześnie łącząc je z założeniami promocyjnymi CHL. Chcieliśmy, aby możliwie szeroka część hokejowej społeczności GKS Tychy, mogła poczuć atmosferę Champions Hockey League, dlatego też nasze projekty nie ograniczyły się tylko i wyłącznie do jednej grupy odbiorców. Fani e-sportu mieli okazję rywalizować na arenie wirtualnych zmagań podczas turnieju w NHL 19, młodzi hokeiści sprawdzili swoje umiejętności w Mini CHL Cup, a dla rodzin przygotowaliśmy miasteczko hokejowe oraz prezentację drużyny - zaznacza Robert Hauffe, współtwórca kampanii marketingowej w trakcie Ligi Mistrzów.



    POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:



    Mors Masakrator w Dąbrowie Górniczej

    KIBIC Magazyn sportowy Dziennika Zachodniego


    Czytaj treści premium w Dzienniku Zachodnim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    DZ poleca

    Wideo