Gliwice: Silesia Outlet zmienia nazwę. Outlet w Gliwicach dołączy do sieci, która ma sklepy w całej Polsce - FACTORY

Katarzyna Pachelska
Katarzyna Pachelska

Wideo

Zobacz galerię (17 zdjęć)
Silesia Outlet w Gliwicach, otwarty zaledwie w 2019 r., zmieni nazwę na FACTORY Gliwice. Tym samym dołączy do sieci najpopularniejszych i najlepiej rozpoznawalnych obiektów tego formatu w Polsce. Pod nowym szyldem gliwickie outletowe centrum handlowe zadebiutuje 3 kwietnia 2020.

Kolejne centrum outletowe w woj. śląskim zmienia nazwę. Tym razem chodzi o najmłodsze takie centrum handlowe - Silesia Outlet w Gliwicach, otwarte zaledwie w 2019 roku. Przypomnijmy, że od kilku lat pod zmienioną nazwą - Designers Outlet Sosnowiec - działa dawny Fashion House w Sosnowcu, największe centrum wyprzedażowe w woj. śląskim.

Silesia Outlet w Gliwicach: RECENZJA centrum wyprzedażowego....

Silesia Outlet w Gliwicach będzie się od 3 kwietnia 2020 r. nazywać FACTORY Gliwice.

Słowo "Silesia" zniknie więc z nazwy tego centrum outletowego, zastąpione przez nazwę miasta.

Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w obszarze zarządzania operacyjnego, najmu i marketingu to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce. Zmiana nazwy oraz identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono–białe logo FACTORY, znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych NEINVER w Polsce i Europie, najemców oraz przedstawicieli marek – mówi Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.

FACTORY Gliwice będzie jednym z outletów tej sieci w Polsce

W badaniach rynku centrów wyprzedażowych w Polsce, przeprowadzonych przez renomowaną firmę badawczą IQS w ośmiu regionach kraju, centra FACTORY zdecydowanie wyprzedziły konkurencję. Obiekty tej marki należą do najlepiej rozpoznawalnych w Polsce, zarówno wśród klientów outletów, jak i osób, które dotąd nie robiły zakupów w centrach wyprzedażowych.

Nie przegap

Outlety FACTORY są wprost kojarzone z mocną ofertą atrakcyjnych marek w stale obniżonych cenach - postrzegane przez klientów jako miejsca modne, w których warto bywać regularnie. FACTORY Gliwice, już w nowej odsłonie, dołączy do globalnych kampanii reklamowych centrów NEINVER, obecnych na rynkach lokalnych w sześciu krajach europejskich.

Debiut FACTORY Gliwice na Śląsku, marki znanej w dużych aglomeracjach w Polsce, zwiększa możliwości poszerzenia naszej oferty o kolejne, najbardziej pożądane salony outletowe. Nasze centrum konsekwentnie wzmacniać będzie portfolio najemców, ugruntowując pozycję na rynku obiektów handlowych na Śląsku – mówi Małgorzata Pastuszka, Center Manager Silesia Outlet

Nowe sklepy w Silesia Outlet

W niespełna rok od otwarcia, oferta centrum została wzbogacona m.in. o:

  • liczący 800 m², największy salon outletowy marki Adidas na Śląsku,
  • największy outlet Tefal w Polsce z segmentu artykułów wyposażenia domu,
  • salon outletowy Crocs z obuwiem i dodatkami dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

Kolejne otwarcie nowego salonu outletowego zaplanowane jest jeszcze w lutym 2020 r.

Ponad 60 sklepów w Silesia Outlet w Gliwicach

Śląski outlet, zarządzany przez NEINVER, na 12 000 m² gromadzi ponad 60 sklepów znanych marek lokalnych i międzynarodowych niemal wszystkich branż, z szeroką propozycją mody dla kobiet i mężczyzn, obuwia i akcesoriów, jak również sportu, w tym m.in.

  • Bytom,
  • Guess,
  • Diverse,
  • Pierre Cardin,
  • Pepe Jeans,
  • Only,
  • Triumph,
  • New Balance,
  • Puma,
  • Reebok,
  • Tefal Home & Cook.

Akcja promocyjna dla klientów

Wprowadzenie najpopularniejszej marki outletowej na Śląsk, poprzedzi specjalna kampania marketingowa oraz informacyjna. W samym centrum, dla klientów ruszy popularna akcja „Kasa za metki”, która zdobyła nagrodę Polskiej Rady Centrów Handlowych dla najlepszej kampanii prosprzedażowej roku. To akcja, która nagradza zdecydowanych klientów i zachęca ich do powtórnej wizyty. Za zakupy, zrobione na określone kwoty, otrzymują karty podarunkowe, do zrealizowania podczas kolejnej wizyty w centrum. Warunkiem jest jednak okazanie paragonu zakupu do opieczętowania i zostawienie metki od ubrań lub oryginalnych opakowań. Ponadto, wszystkie nośniki reklamowe Silesia Outlet zostaną oznaczone nowym, czerwono-białym logotypem FACTORY.

Centrum Silesia Outlet zostało otwarte 27 marca 2019 r., a w pierwszym tygodniu otwarcia odwiedziło je ponad 100 000 klientów.

NEINVER w Polsce zarządza siecią czterech outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie i Poznaniu oraz centrum Silesia Outlet w Gliwicach i parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Zobacz koniecznie

Bądź na bieżąco i obserwuj

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3