Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gliwice: Silesia Outlet zmienia nazwę. Outlet w Gliwicach dołączy do sieci, która ma sklepy w całej Polsce - FACTORY

Katarzyna Pachelska
Katarzyna Pachelska
Silesia Outlet w Gliwicach
Silesia Outlet w Gliwicach Materiały prasowe
Silesia Outlet w Gliwicach, otwarty zaledwie w 2019 r., zmieni nazwę na FACTORY Gliwice. Tym samym dołączy do sieci najpopularniejszych i najlepiej rozpoznawalnych obiektów tego formatu w Polsce. Pod nowym szyldem gliwickie outletowe centrum handlowe zadebiutuje 3 kwietnia 2020.

Kolejne centrum outletowe w woj. śląskim zmienia nazwę. Tym razem chodzi o najmłodsze takie centrum handlowe - Silesia Outlet w Gliwicach, otwarte zaledwie w 2019 roku. Przypomnijmy, że od kilku lat pod zmienioną nazwą - Designers Outlet Sosnowiec - działa dawny Fashion House w Sosnowcu, największe centrum wyprzedażowe w woj. śląskim.

Silesia Outlet w Gliwicach.Plus - Kids Zone - czyli miejsce w jednym z pasażów przeznaczone dla dzieci. A w nim miniplac zabaw z interaktywnym ekranem, klocki, czy ciekawe panele sensoryczne dla dzieci. Wolny dostęp.

Silesia Outlet w Gliwicach: RECENZJA centrum wyprzedażowego....

Silesia Outlet w Gliwicach będzie się od 3 kwietnia 2020 r. nazywać FACTORY Gliwice.

Słowo "Silesia" zniknie więc z nazwy tego centrum outletowego, zastąpione przez nazwę miasta.

Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w obszarze zarządzania operacyjnego, najmu i marketingu to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce. Zmiana nazwy oraz identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono–białe logo FACTORY, znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych NEINVER w Polsce i Europie, najemców oraz przedstawicieli marek – mówi Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.

FACTORY Gliwice będzie jednym z outletów tej sieci w Polsce

W badaniach rynku centrów wyprzedażowych w Polsce, przeprowadzonych przez renomowaną firmę badawczą IQS w ośmiu regionach kraju, centra FACTORY zdecydowanie wyprzedziły konkurencję. Obiekty tej marki należą do najlepiej rozpoznawalnych w Polsce, zarówno wśród klientów outletów, jak i osób, które dotąd nie robiły zakupów w centrach wyprzedażowych.

Nie przegap

Outlety FACTORY są wprost kojarzone z mocną ofertą atrakcyjnych marek w stale obniżonych cenach - postrzegane przez klientów jako miejsca modne, w których warto bywać regularnie. FACTORY Gliwice, już w nowej odsłonie, dołączy do globalnych kampanii reklamowych centrów NEINVER, obecnych na rynkach lokalnych w sześciu krajach europejskich.

Debiut FACTORY Gliwice na Śląsku, marki znanej w dużych aglomeracjach w Polsce, zwiększa możliwości poszerzenia naszej oferty o kolejne, najbardziej pożądane salony outletowe. Nasze centrum konsekwentnie wzmacniać będzie portfolio najemców, ugruntowując pozycję na rynku obiektów handlowych na Śląsku – mówi Małgorzata Pastuszka, Center Manager Silesia Outlet

Nowe sklepy w Silesia Outlet

W niespełna rok od otwarcia, oferta centrum została wzbogacona m.in. o:

  • liczący 800 m², największy salon outletowy marki Adidas na Śląsku,
  • największy outlet Tefal w Polsce z segmentu artykułów wyposażenia domu,
  • salon outletowy Crocs z obuwiem i dodatkami dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

Kolejne otwarcie nowego salonu outletowego zaplanowane jest jeszcze w lutym 2020 r.

Ponad 60 sklepów w Silesia Outlet w Gliwicach

Śląski outlet, zarządzany przez NEINVER, na 12 000 m² gromadzi ponad 60 sklepów znanych marek lokalnych i międzynarodowych niemal wszystkich branż, z szeroką propozycją mody dla kobiet i mężczyzn, obuwia i akcesoriów, jak również sportu, w tym m.in.

  • Bytom,
  • Guess,
  • Diverse,
  • Pierre Cardin,
  • Pepe Jeans,
  • Only,
  • Triumph,
  • New Balance,
  • Puma,
  • Reebok,
  • Tefal Home & Cook.

Akcja promocyjna dla klientów

Wprowadzenie najpopularniejszej marki outletowej na Śląsk, poprzedzi specjalna kampania marketingowa oraz informacyjna. W samym centrum, dla klientów ruszy popularna akcja „Kasa za metki”, która zdobyła nagrodę Polskiej Rady Centrów Handlowych dla najlepszej kampanii prosprzedażowej roku. To akcja, która nagradza zdecydowanych klientów i zachęca ich do powtórnej wizyty. Za zakupy, zrobione na określone kwoty, otrzymują karty podarunkowe, do zrealizowania podczas kolejnej wizyty w centrum. Warunkiem jest jednak okazanie paragonu zakupu do opieczętowania i zostawienie metki od ubrań lub oryginalnych opakowań. Ponadto, wszystkie nośniki reklamowe Silesia Outlet zostaną oznaczone nowym, czerwono-białym logotypem FACTORY.

Centrum Silesia Outlet zostało otwarte 27 marca 2019 r., a w pierwszym tygodniu otwarcia odwiedziło je ponad 100 000 klientów.

NEINVER w Polsce zarządza siecią czterech outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie i Poznaniu oraz centrum Silesia Outlet w Gliwicach i parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Zobacz koniecznie

Bądź na bieżąco i obserwuj

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera