Modernizacja wiaduktu nad torami kolejowymi zakończyła się w sierpniu, ale z jego oddaniem do użytku trzeba było poczekać na finał budowy sąsiedniego obiektu w ciągu DK 88 – nowego mostu nad Kłodnicą.
Jest on elementem powstającego w tym miejscu węzła „dekawki” z budowaną Drogową Trasą Średnicową. Obiekt o długości 96 m i szerokości 23,2 m ma trzy przęsła, a do jego realizacji wykorzystano 568 ton stali i 3265 m3 betonu. Prace rozpoczęły się w czerwcu 2013 r. Inwestycję o wartości 10,8 mln zł brutto zrealizowało konsorcjum firm: EUROVIA POLSKA S.A. i Bilfinger Infrastructure S.A. T
Trasa główna DK 88 będzie już przejezdna, ale niedostępne będą na razie połączenia z ul. Portową – trwa budowa łącznic.
Warto dodać, że pomiędzy przebudowanym wiaduktem a nowym mostem ZDM wyremontował dodatkowo fragment trasy, na którym przygotowano miejsca do ważenia ciężarówek.
*Prawybory z DZ: Kto prezydentem? Kto burmistrzem? ZOBACZ i ZAGŁOSUJ
*Wybuch w kamienicy w Katowicach: Dlaczego doszło do wybuchu?
*Śmieszne, dziwne, nietypowe plakaty wyborcze, czyli dużo śmiechu [ZDJĘCIA]
*Najlepsza jednostka OSP w woj. śląskim ZAGŁOSUJ W PLEBISCYCIE FINAŁOWYM
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?