Najlepsze produkty turystyczne województwa śląskiego wyłoniła kapituła regionalnego etapu konkursu na Certyfikat POT 2011. Obok Dworu Kossaków i Beskidzkiej 5 jurorzy wskazali w województwie także na Zamek w Pszczynie.
Nagrodą dla zwycięzcy konkursu jest internetowa kampania reklamowa o wartości 50 tys. zł, która zostanie przeprowadzona na stronach najpopularniejszych polskich serwisów aukcyjnych i ogłoszeniowych, należących do Grupy Allegro.
W konkursie biorą udział 44 atrakcje turystyczne z kraju.
*Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?