Gość Niedzielny reklamuje się w mediach

MT
Wystartowała kampania wizerunkowa Gościa Niedzielnego, katolickiego pisma wydawanego przez Kurię Metropolitalną w Katowicach.

Główne hasło akcji brzmi - Gość Niedzielny. Co tydzień nowy.

Celem kampanii jest - jak informuje wydawca - poinformowanie o nowoczesnym obliczu pisma, na składa się m.in. cykl rozmów z wybitnymi postaciami Kościoła, polityki czy nauki. Twarzą akcji jest redaktor Gościa Niedzielnego Jacek Dziedzina, przeprowadzający na łamach tygodnika te wywiady.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie