Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Handel: karta lojalnościowa sieci Biedronka ma już 7 milionów użytkowników

LIS/Mat. Pras.
Siedem milionów użytkowników korzysta z karty lojalnościowej sieci Biedronka. W 2018 roku, dzięki karcie, klienci mogli skorzystać z ponad 800 promocji na różne produkty. Karta Moja Biedronka dawała też możliwość otrzymania dodatkowych naklejek w akcji Gang Słodziaków.

Sieć Biedronka podsumowała rok 2018. Jak się okazuje, najwięcej użytkowników karty w Polsce korzysta ze sklepu przy ul. Sienkiewicza w Łukowie. Natomiast najczęściej Moja Biedronka towarzyszy klientom podczas zakupów w sklepach sieci w Łodzi.

- Kartę lojalnościową Moja Biedronka wprowadziliśmy we wrześniu 2016 r. Po niespełna 2,5 roku liczba jej użytkowników przekroczyła już 7 milionów. Grono to każdego dnia się powiększa. I nic dziwnego, bo przygotowując promocje dla posiadaczy karty Moja Biedronka, uważnie analizujemy ich potrzeby. Jeśli są zainteresowani ofertami na wybraną kategorię produktów, my częściej wspieramy ich atrakcyjnymi rabatami. Po tę kartę po prostu warto sięgać podczas zakupów w Biedronce – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu, odpowiedzialny za program lojalnościowy w sieci Biedronka.

Jak informuje sieć, w 2018 roku dla posiadaczy karty Moja Biedronka sieć przygotowała 805 promocji, które objęły ponad 520 produktów. Wśród ulubionych przez użytkowników karty artykułów objętych rabatami znalazły się: łosoś świeży Marinero, kapsułki i saszetki do prania, a także ser żółty gouda i edamski ser Światowid w większym – kilogramowym opakowaniu.

Największa liczba klientów zarejestrowała kartę lojalnościową Moja Biedronka w województwie mazowieckim, a biorąc pod uwagę pojedynczy sklep – w Biedronce przy ul. Sienkiewicza w Łukowie.

Swoisty rekord zanotował sklep przy ul. Rokicińskich w Łodzi – blisko 70 procent zakupów dokonanych w nim od początku istnienia programu lojalnościowego odbyło się przy wykorzystaniu karty Moja Biedronka. Patrząc na rozkład według województw, prym w tej kategorii również wiedzie województwo łódzkie. Natomiast największe zakupy pod względem ich wartości, robią użytkownicy programu lojalnościowego Moja Biedronka w województwie świętokrzyskim.

Jak wykorzystać fundusze europejskie? DEBATA DZ

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo