Huawei Together 2020: pierwsza tej skali kampania promująca ekosystem produktów i usług Huawei

Materiał powstał we współpracy z Huawei
Huawei Together 2020: czas START. Huawei rozpoczął swoją akcję, w której promuje bogaty ekosystem produktów. Dodawaj, łącz, paruj urządzania Huawei tak, by pracować, żyć i doświadczać mocniej. W ramach kampanii marka przygotowała też atrakcyjne zestawy produktów dla użytkowników. Skompletuj swój zestaw idealny i ciesz się dobrodziejstwem nowych technologii.

Huawei przygotował atrakcyjne oferty dla użytkowników

Huawei w ramach kampanii Together 2020 oferuje konsumentom bogate zestawy urządzeń, a także nowe, atrakcyjne ceny dla wybranych produktów. Zestawy są tak skonstruowane, by jeden zakup pozwolił konsumentowi zaopatrzyć się w szerokie spektrum urządzeń Huawei i doświadczyć wygody i przyjemności korzystania z komunikujących się ze sobą, dzięki Huawei Share, produktów.

Huawei Toegether

Najnowszy laptop Huawei MateBook X Pro można kupić w zestawie ze smartwatchem Huawei Watch GT 2 (z wyłączeniem Watch GT 2 42 mm w kolorze złotym), bezprzewodowymi słuchawkami FreeBuds 3i oraz najnowszym routerem Huawei WiFi AX3 Quad-Core.

Multimedialny tablet MatePad Pro jest w ofercie z rysikiem M-Pencil, klawiaturą oraz 90-dniowym dostępem do oferty FilmBox w usłudze Huawei Filmy, a także do 50 GB w Huawei Chmura.

W obu przypadkach oferta jest limitowana – dostępnych będzie 100 zestawów zarówno w przypadku ultrabooka, jak i tabletu – oferta potrwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania zapasów. Zestawy będzie można nabyć w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom.

W sklepach Media Markt oferta zestawu z MatePadem Pro będzie dostępna od 1 do 14 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.
W ramach kampanii, Huawei oferuje również wybrane smartwache i słuchawki w nowych, atrakcyjnych cenach. Huawei Watch GT 2 (42 mm) można kupić w rekomendowanej cenie 799 zł, model Watch GT 2 (42 mm) w kolorze złotym – za 999 zł, a najnowsze bezprzewodowe słuchawki FreeBuds 3i w cenie 399 zł. Oferta na te trzy produkty potrwa do 31 sierpnia w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie i w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom oraz u operatorów sieci Orange i Play.

Huawei Together 2020

Huawei dostarcz Klientom zaawansowane urządzenia klasy premium. Do pracy i rozrywki. Huawei kusi też promocjami.

Wielu konsumentów kojarzy nas przede wszystkim z wybitnymi pod względem fotografii smartfonami – tym razem chcemy powiedzieć głośno, że w naszym portfolio jest znacznie więcej innowacyjnych urządzeń, które można łączyć ze sobą poprzez smartfon – mówi Dorota Natalia Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

Flagowe urządzenia Huawei obecne w kampanii prezentują różnorodność i wszechstronność portfolio marki, nie tylko na poziomie hardware, ale także na poziomie rozwiązań software, takich jak funkcja Huawei Share, która pozwala łączyć urządzenia Huawei ze sobą i przesyłać między nimi dane.

Huawei Together 2020 to kampania, w której „występują”:

  • smartfon P40 Pro,
  • ultrabook MateBook X Pro,
  • tablet MatePad Pro,
  • smartwatch Watch GT 2,
  • słuchawki FreeBuds 3
  • głośnik Sound X.

Kampania komunikuje strategię firmy „1+8+N”, w której 1 to smartfon jako centrum ekosystemu, otoczony przez 8 urządzeń z innych kategorii i wzbogacony przez usługi zewnętrzne oznaczone jako N.

Wideo

Materiał oryginalny: Huawei Together 2020: pierwsza tej skali kampania promująca ekosystem produktów i usług Huawei - Polska Times

Dodaj ogłoszenie