Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Huawei wprowadza na polski rynek bezprzewodowe, nauszne słuchawki Huawei FreeBuds Studio i inteligentne okulary Gentle Monster Eyewear II

Grzegorz Lisiecki
Grzegorz Lisiecki
Huawei FreeBuds Studio           Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
Huawei FreeBuds Studio Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE Huawei
Dwa kolejne urządzenia wprowadza na nasz rynek Huawei. To bezprzewodowe, nauszne słuchawki Huawei FreeBuds Studio oraz inteligentne okulary Gentle Monster Eyewear II. Poznaliśmy ich ceny. Producent rozpoczyna też nową kampanię promującą Mate 40 Pro.

Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Studio

Huawei FreeBuds Studio to bezprzewodowe słuchawki z podwójną anteną zapewniającą zasięg Bluetooth 360°. Słuchawki umożliwiają połączenie z dwoma urządzeniami jednocześnie, bez konieczności rozłączania słuchawek i ponownego ich łączenia. FreeBuds Studio bez problemu łączą się nie tylko z urządzeniami Huawei, ale również innymi z systemem Android, iOS oraz Windows.

Nauszniki FreeBuds Studio mają wymiary 65 x 42 mm, wykonane są z miękkiej i wygodnej skóry proteinowej, która zapewnia dobrą izolację. Kształt pałąka łączącego nauszniki oraz możliwość rozciągnięcia go do 150 stopni, pozwala dopasować słuchawki do każdego kształtu i rozmiaru głowy. Nie zabrakło także obsługi gestami – np. przeciągnięcie palcem w górę lub w dół po nauszniku zwiększa lub zmniejsza głośność, a dwukrotne dotknięcie słuchawki – wstrzymuje lub wznawia muzykę, a także pozwala odbierać lub kończyć rozmowy.

Zobacz, jak wyglądają nowe urządzenia Huawei:

Huawei FreeBuds Studio zapewniają odpowiedniej jakości brzmienie dzięki profesjonalnym komponentom akustycznym pozwalającym na obsługę szerokiego zakresu częstotliwości – od 4 do 48 kHz. Czterowarstwowa, 40-milimetrowa membrana polimerowa zapewnia szerszy zakres przenoszenia i wyższą czułość, a opracowana przez Huawei technologia bezprzewodowego kodeka audio L2HC pozwala osiągnąć szybkość transmisji dźwięku do 960 kb/s. Z kolei dwuwarstwowa struktura izolacji akustycznej „TAT” oraz inteligentne dynamiczne ANC pozwalają na redukcję szumów do 40 dB. Czujnik IMU oraz system mikrofonów sprawiają, że słuchawki dokładnie wykrywają dźwięk z zewnątrz i dostosowują się do otoczenia, aby osiągnąć lepsze efekty redukcji szumów.

Naładowanie słuchawki mają pozwalać na odtwarzanie muzyki z użyciem ANC do 20 godzin, a przy wyłączonym ANC – do 24 godzin. 10-minutowe doładowanie ma natomiast oferować dodatkowe 5 godzin pracy z włączonym ANC lub 8 godzin bez ANC.

Dostępność i cena

Huawei FreeBuds Studio od 20 do 30 listopada można kupić w ofercie premierowej w cenie 999 zł i do tego w zestawie z opaską sportową Huawei Band 4. Oferta premierowa dostępna jest w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (zależnie od obowiązujących rozporządzeń dotyczących działalności galerii handlowych) i u handlowych partnerów producenta. Cena Huawei FreeBuds Studio w sprzedaży regularnej, która rozpocznie się 1 grudnia, to 1399 zł. Słuchawki dostępne są w dwóch kolorach – czarnym i złotym.

Inteligentne okulary Huawei x Gentle Monster Eyewear II

Gentle Monster Eyewear II, pierwszy tego typu produkt w polskim portfolio marki. Okulary zostały stworzone we współpracy z kultową południowokoreańską marką Gentle Monster. Po sparowaniu ze smartfonem, sterowane gestami na powierzchni zauszników, umożliwiają słuchanie muzyki i prowadzenie rozmów telefonicznych. W nowej generacji Huawei x Gentle Monster Eyewear II (pierwsza generacja nie była dostępna w Polsce) zastosowano elastyczne, tytanowe zawiasy o mniejszej – w porównaniu do pierwszej wersji urządzenia – gęstości, dzięki czemu okulary są lżejsze. Zastosowanie tytanowych elementów podniosło też poziom wyważenia okularów. Zwiększony został też kąt zakrzywienia zauszników z 12° do 20°.

W zausznikach okularów zastosowano nowe głośniki z ultracienką membraną 128 mm kw. o amplitudzie 0,5 mm, które zapewniają wysoką jakość dźwięku stereo. Kolejną nowością jest technologia automatycznego zmniejszania głośności w zależności od otoczenia. Dzięki temu rozwiązaniu, a także udoskonalonej konstrukcji, rozchodzenie się dźwięku jest ograniczone nawet o 12 dB, w porównaniu do poprzedniej wersji urządzenia. Możliwość usłyszenia przez postronne osoby prowadzonej przy użyciu okularów rozmowy jest więc ograniczona, nawet w cichym otoczeniu.

Okulary obsługują nowe funkcje wykrywania gestów. W celu sparowania ich ze smartfonem, użytkownicy muszą uszczypnąć zausznik po lewej stronie twarzy. Aby odtworzyć następny lub poprzedni utwór, a także regulować głośność, wystarczy wykonać kilka przeciągnięć po lewym zauszniku. W sytuacji, gdy użytkownik zdjął okulary, muzyka automatycznie się zatrzyma i powróci, jeżeli użytkownik ponownie założy je w ciągu trzech minut. Dodajmy, że akumulator okularów – na jednym ładowaniu – ma pozwalać na odtwarzanie muzyki przez 5 godzin. Gentle Monster Eyewear II obsługują technologię szybkiego ładowania.

Dostępność i cena

Oferta premierowa na okulary Huawei x Gentle Monster Eyewear II potrwa od 20 do 30 listopada i w tym czasie będzie można je kupić cenie 999 zł. Sprzedaż regularna rozpocznie się 1 grudnia, cena Gentle Monster Eyewear II będzie wynosić wówczas 1399 zł. Okulary dostępne są w wersji przeciwsłonecznej, w kolorze czarnym w sklepie internetowym huawei.pl oraz w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia.

Flagowe produkty i Robert Lewandowski

Huawei ogłosiło również start nowych kampanii promujących flagowe produkty i oraz mobilny sklep z aplikacjami – AppGallery. 21 listopada rozpocznie się kampania promująca najnowszy smartfon Mate 40 Pro, a z początkiem grudnia ruszy kampania „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich” z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego. Huawei będzie prowadzić także kolejną kampanię promującą AppGallery. Producent rusza ponadto z ofertą promocyjną w internetowym sklepie huawei.pl. To „OkazjoWTORKI”. Począwszy od wtorku 24 listopada co tydzień, w każdy wtorek, sklepie pojawiać się będą różnego rodzaju promocje. (źródło: Huawei)

Bądź na bieżąco i obserwuj

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty