Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Studio
Huawei FreeBuds Studio to bezprzewodowe słuchawki z podwójną anteną zapewniającą zasięg Bluetooth 360°. Słuchawki umożliwiają połączenie z dwoma urządzeniami jednocześnie, bez konieczności rozłączania słuchawek i ponownego ich łączenia. FreeBuds Studio bez problemu łączą się nie tylko z urządzeniami Huawei, ale również innymi z systemem Android, iOS oraz Windows.
Nauszniki FreeBuds Studio mają wymiary 65 x 42 mm, wykonane są z miękkiej i wygodnej skóry proteinowej, która zapewnia dobrą izolację. Kształt pałąka łączącego nauszniki oraz możliwość rozciągnięcia go do 150 stopni, pozwala dopasować słuchawki do każdego kształtu i rozmiaru głowy. Nie zabrakło także obsługi gestami – np. przeciągnięcie palcem w górę lub w dół po nauszniku zwiększa lub zmniejsza głośność, a dwukrotne dotknięcie słuchawki – wstrzymuje lub wznawia muzykę, a także pozwala odbierać lub kończyć rozmowy.
Zobacz, jak wyglądają nowe urządzenia Huawei:
Huawei FreeBuds Studio zapewniają odpowiedniej jakości brzmienie dzięki profesjonalnym komponentom akustycznym pozwalającym na obsługę szerokiego zakresu częstotliwości – od 4 do 48 kHz. Czterowarstwowa, 40-milimetrowa membrana polimerowa zapewnia szerszy zakres przenoszenia i wyższą czułość, a opracowana przez Huawei technologia bezprzewodowego kodeka audio L2HC pozwala osiągnąć szybkość transmisji dźwięku do 960 kb/s. Z kolei dwuwarstwowa struktura izolacji akustycznej „TAT” oraz inteligentne dynamiczne ANC pozwalają na redukcję szumów do 40 dB. Czujnik IMU oraz system mikrofonów sprawiają, że słuchawki dokładnie wykrywają dźwięk z zewnątrz i dostosowują się do otoczenia, aby osiągnąć lepsze efekty redukcji szumów.
Naładowanie słuchawki mają pozwalać na odtwarzanie muzyki z użyciem ANC do 20 godzin, a przy wyłączonym ANC – do 24 godzin. 10-minutowe doładowanie ma natomiast oferować dodatkowe 5 godzin pracy z włączonym ANC lub 8 godzin bez ANC.
Dostępność i cena
Huawei FreeBuds Studio od 20 do 30 listopada można kupić w ofercie premierowej w cenie 999 zł i do tego w zestawie z opaską sportową Huawei Band 4. Oferta premierowa dostępna jest w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (zależnie od obowiązujących rozporządzeń dotyczących działalności galerii handlowych) i u handlowych partnerów producenta. Cena Huawei FreeBuds Studio w sprzedaży regularnej, która rozpocznie się 1 grudnia, to 1399 zł. Słuchawki dostępne są w dwóch kolorach – czarnym i złotym.
Inteligentne okulary Huawei x Gentle Monster Eyewear II
Gentle Monster Eyewear II, pierwszy tego typu produkt w polskim portfolio marki. Okulary zostały stworzone we współpracy z kultową południowokoreańską marką Gentle Monster. Po sparowaniu ze smartfonem, sterowane gestami na powierzchni zauszników, umożliwiają słuchanie muzyki i prowadzenie rozmów telefonicznych. W nowej generacji Huawei x Gentle Monster Eyewear II (pierwsza generacja nie była dostępna w Polsce) zastosowano elastyczne, tytanowe zawiasy o mniejszej – w porównaniu do pierwszej wersji urządzenia – gęstości, dzięki czemu okulary są lżejsze. Zastosowanie tytanowych elementów podniosło też poziom wyważenia okularów. Zwiększony został też kąt zakrzywienia zauszników z 12° do 20°.
W zausznikach okularów zastosowano nowe głośniki z ultracienką membraną 128 mm kw. o amplitudzie 0,5 mm, które zapewniają wysoką jakość dźwięku stereo. Kolejną nowością jest technologia automatycznego zmniejszania głośności w zależności od otoczenia. Dzięki temu rozwiązaniu, a także udoskonalonej konstrukcji, rozchodzenie się dźwięku jest ograniczone nawet o 12 dB, w porównaniu do poprzedniej wersji urządzenia. Możliwość usłyszenia przez postronne osoby prowadzonej przy użyciu okularów rozmowy jest więc ograniczona, nawet w cichym otoczeniu.
Okulary obsługują nowe funkcje wykrywania gestów. W celu sparowania ich ze smartfonem, użytkownicy muszą uszczypnąć zausznik po lewej stronie twarzy. Aby odtworzyć następny lub poprzedni utwór, a także regulować głośność, wystarczy wykonać kilka przeciągnięć po lewym zauszniku. W sytuacji, gdy użytkownik zdjął okulary, muzyka automatycznie się zatrzyma i powróci, jeżeli użytkownik ponownie założy je w ciągu trzech minut. Dodajmy, że akumulator okularów – na jednym ładowaniu – ma pozwalać na odtwarzanie muzyki przez 5 godzin. Gentle Monster Eyewear II obsługują technologię szybkiego ładowania.
Dostępność i cena
Oferta premierowa na okulary Huawei x Gentle Monster Eyewear II potrwa od 20 do 30 listopada i w tym czasie będzie można je kupić cenie 999 zł. Sprzedaż regularna rozpocznie się 1 grudnia, cena Gentle Monster Eyewear II będzie wynosić wówczas 1399 zł. Okulary dostępne są w wersji przeciwsłonecznej, w kolorze czarnym w sklepie internetowym huawei.pl oraz w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia.
Flagowe produkty i Robert Lewandowski
Huawei ogłosiło również start nowych kampanii promujących flagowe produkty i oraz mobilny sklep z aplikacjami – AppGallery. 21 listopada rozpocznie się kampania promująca najnowszy smartfon Mate 40 Pro, a z początkiem grudnia ruszy kampania „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich” z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego. Huawei będzie prowadzić także kolejną kampanię promującą AppGallery. Producent rusza ponadto z ofertą promocyjną w internetowym sklepie huawei.pl. To „OkazjoWTORKI”. Począwszy od wtorku 24 listopada co tydzień, w każdy wtorek, sklepie pojawiać się będą różnego rodzaju promocje. (źródło: Huawei)
Bądź na bieżąco i obserwuj
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?