- Od października 2015 roku do grona najemców Silesii dołączyły m.in. Longchamp, Chiara, BOHOBOCO, Chantelle, Clinique, Guess by Marciano, Celebrity oraz Twin Set - wyliczają przedstawiciele SCC.
Grono najemców znów ulega poszerzeniu.
- Swój pierwszy salon firmowy na Śląsku otworzył właśnie Hugo Boss. Marka zdecydowała się na sklep o powierzchni aż 320 m kw., który ulokowano na Placu Tropikalnym, w sąsiedztwie m.in. Burberry, TruTrussardi, perfumerii Douglas i Deni Cler - dodają przedstawiciele SCC.
Jak zapowiadają w połowie marca w galerii nastąpi otwarcie multibrandu SONO IDONI. Na jego ofertę złożą się wyłącznie włoskie marki premium. Tym samym w Silesii pojawią się ubrania takich marek jak: Dsquared2, Diesel, Gaudi, Pal Zileri, AT.P.CO, Emporio Armani, Versace, Peserico, Tomboloni i L.B.M. 1911. Salon świadczyć będzie także usługi: "made to measure", czyli szycia na zamówienie garniturów i koszul, mobilnego stylisty oraz pogotowia biznesowego.
- Oferta premium Silesii nieustannie się rozwija. Sukces rynkowy galerii i jej pozycja przyciąga dziś gigantów zarówno rynku odzieżowego jak i kosmetycznego. Obecność marek luksusowych kusi także klientów, którzy oczekują od centrum handlowego nowoczesnej i zaskakującej oferty - mówi o zmianach Monika Pyszkowska, dyrektor Silesia City Center.
Jak zapowiada proces modernizacji SCC potrwa do wiosny, wówczas relokowanych lub odnowionych zostanie łącznei już ponad 100 salonów, zaś przybędzie 40 nowych.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?