JYSK rozwija się dynamicznie i poszukuje kierowników sklepów

Akcja specjalna JYSK
Duńska sieć handlowa JYSK przekroczyła w tym roku próg 3000 sklepów na całym świecie. Marka jednak nie zatrzymuje się i wyznacza kolejny cel, jakim jest 5000 lokalizacji stacjonarnych. W ramach tego prawie 500 sklepów ma docelowo działać w Polsce. Obecnie jest ich 242. Sklepy powstają w dużych i mniejszych miastach, polityka firmy mówi o ułatwianiu dostępu do oferty produktowej we wszystkich możliwych kanałach sprzedaży.

Tak dynamiczny rozwój wiąże się z większymi potrzebami personalnymi w każdym z krajów JYSK, również w Polsce. W związku z tym sieć zdecydowała się na globalną kampanię wizerunkową: 3000 Kierowników Sklepów. Kampania powstała w oparciu o badania profilowe dotychczasowych kierowników sklepów i skupia się na cechach pożądanych na tym stanowisku.

Jakie cechy powinien posiadać kierownik sklepu?

Badania przeprowadziła niezależna firma zewnętrzna na jesieni 2020 roku. Kierownicy sklepów wzięli udział w ankietach online, w których opowiedzieli między innymi o swoich zainteresowaniach, czy podejściu do codziennej pracy.
W Polsce, w badaniach związanych z kampanią wzięło udział 181 Kierowników Sklepów. Wyniki pokazały jakie cechy osobiste pomagają w codziennej pracy oraz jakie zainteresowania i hobby dominują wśród kierowników JYSK Polska.

FAKTY DOTYCZĄCE KIEROWNIKÓW SKLEPÓW JYSK POLSKA - NA POSTAWIE WYNIKÓW PRZEPROWADZONEGO BADANIA:

  • Kierownicy sklepów JYSK to naturalni liderzy - zorientowani na wyniki, pozytywni, zdecydowani, przekonujący i chętni do podejmowania ryzyka.
  • 56% Kierowników sklepów JYSK Polska to kobiety.
  • Prawie połowa naszych kierowników to osoby w wieku 31- 40 lat.
  • 98% Kierowników Sklepów lubi zwiedzać nowe miejsca i podróżować.
  • Gotowaniem interesuje się 85% Kierowników Sklepów.
  • 87% wszystkich kierowników sklepów uprawia jakąś aktywność fizyczną.
  • 93% Kierowników Sklepów interesuje się domem i dekoracją.

Jak w rzeczywistości wygląda praca kierownika sklepu?

Praca na stanowisku kierownika sklepu to codzienne wyzwania, ale również rozwój i sprawdzanie siebie w różnych rolach i sytuacjach. Poznajcie historie trzech osób, które na co dzień zarządzają sklepami, ale ponadto sprawdzają się w wewnętrznych programach rozwojowych, uczą innych, czy w niedawnym czasie awansowali na to stanowisko.

jysk

Z JYSK jestem związana od 6 lat. Moja praca daje mi dużo satysfakcji. Z jednej strony nieustanie się rozwijam, stawiam sobie nowe wyzwania i uczę się nowych rzeczy. Ważna jest dla mnie atmosfera i kontakt z ludźmi: zarówno z naszymi klientami, jak i zespołem w sklepie, z którym wspólnie robimy co w naszej mocy, aby każdy klient był zadowolony z zakupów. Jako kierownik sklepu obecnie uczestniczę w programie rozwojowym na kierownika regionu sprzedaży. Poznaję pracę i zakres odpowiedzialności na tym stanowisku, rozwijam umiejętności, które przydadzą mi się w przyszłości. Bardzo cenne jest to, że mogę korzystać z wiedzy i doświadczenia osób z organizacji. Pozwala to łączyć teorię z praktyką. W wolnym czasie lubię spacery z psem, wycieczki rowerowe i dobrą kuchnię - mówi Beata Mrowiec, kierownik sklepu z Krakowa

Od 2019 jestem kierownikiem sklepu w Żywcu. Moja przygoda z JYSK rozpoczęła się od stanowiska sprzedawca na ¾ etatu i trwa do dziś, a wręcz nabiera tempa. W codziennych działaniach stawiam na bezpośrednią komunikację i dobre wyniki. Zarządzanie sklepem wymaga determinacji, dobrej organizacji pracy oraz umiejętności motywowania innych. Plusem jest to, że stale mogę ulepszać te umiejętności. W sklepie współpracujemy przede wszystkim jako zespół: doradzamy naszym klientom, szukamy rozwiązań dla ich potrzeb, bardzo często liczy się kreatywność oraz nastawienie na wyzwania. Staram się też swój rozwój zawodowy godzić z zainteresowaniami prywatnymi. W wolnych chwilach zajmuje się programowaniem aplikacji mobilnych oraz webowych. Myślę, że to ważne, aby znajdować balans między pracą a czasem wolnymmówi Piotr Buława, kierownik sklepu w Żywcu.

Największą satysfakcję w mojej pracy daje mi przekazywanie nabytej wiedzy innym pracownikom. Ta radość z obserwowania kolegów, którzy stosują moje wskazówki w codziennych obowiązkach, dodaje mi motywacji i wiary w to, że naprawdę warto starać się każdego dnia. Dobry manager powinien poświęcać ludziom czas na inwestowanie w ich umiejętności. Dlatego też, ja ciągle się uczę nowych zagadnień. Rozwijam się nie tylko jako kierownik sklepu, ale również jako Mentor i Trener dla osób, w których widać potencjał i chęć nauki. Sprawia mi to ogromną przyjemność, a każdy awans takiej osoby jest dla mnie swego rodzaju nagrodą. Natomiast kiedy wracam z pracy do domu, relaksuję się grając w gry planszowe, których uzbierałam już całkiem sporą kolekcję. Wtedy też się uczę – chociaż tym razem od swoich dzieci”mówi Agata Piontek, kierownik sklepu w Wodzisławiu Śląskim.

Wyjątkowy asortyment i promocje w JYSK

JYSK w Polsce jest wśród trzech największych sieci meblowych. Firma prowadzi pro-kliencką politykę gwarancji cen, czy bezterminowego zwrotu produktów. Dodatkowo w każdym tygodniu pojawiają się kampanie z wyjątkowymi okazjami cenowymi.

Na klientów czekają wysokiej jakości artykuły do sypialni:

  • kołdry,
  • poduszki,
  • materace.

W asortymencie znajduję się również wiele innych produktów kojarzonych z domem:

  • meble,
  • pościel,
  • ręczniki,
  • artykuły dekoracyjne.

Wszystkie produkty zaprojektowane są według prostych i minimalistycznych cech stylu skandynawskiego.

Dodaj ogłoszenie