Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Katowice E-Marketing Day: koncert Brand24 na zakończenie eventu i opinie uczestników

Weronika Grychtoł
Weronika Grychtoł
Za nami wystąpienia 11 prelegentów, każdy z nich podzielił się z uczestnikami swoimi doświadczeniami i wiedzą. -Start up wymyślono po to, żebyśmy robili produkty, które ludzie pokochają – powiedział Michał Blak z firmy Edrone, który prywatnie jest ...absolwentem Akademii Sztuk Pięknych. To pokazuje, że w e-biznesie każdy ma równe szanse, liczy się pomysł i determinacja.

Jako ostatni tego dnia wystąpili specjaliści od social media: Rahim Blak, z CEO Click Community, według którego największą umiejętnością sprzedawcy i przedsiębiorcy jest nawiązywanie znajomości z nieznajomy w ten sposób, aby zamieniać kontakty w kontrakty. Adam Zbiejczuk, Co-Owner Influencer.cz, przewrotnie tłumaczył dlaczego nie wierzy w social media a Urszula Szymczyk, Senior Brand Manager MyCoke, mówiła o influencers marketingu na przykładzie marki Coca-Cola.

O oprawę muzyczną imprezy zadbali Tymoteusz Bies, uczestnik Konkursu Chopinowskiego 2015, Adam Jędrysik, gitarzysta i Absolwent Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej II st. im. Karola Szymanowskiego oraz...zespół Brand24 z Michałem Sadowskim na czele.

- Mam nadzieję, że Wasz entuzjazm nie zniknie po pierwszym utworze - mówił Sadowski kilka godzin przed występem, podczas swojej prelekcji.

Na zakończenie eventu zapytaliśmy uczestników o wrażenia ze spotkania.

- Czekałam na wystąpienie przedstawicielki UBERA, interesuje mnie, jak rozpropagowali tą inicjatywę bo sama pracuje w PR i marketingu. Jest to wiedza troszkę hermetyczna więc dobrze, że są takie wydarzenia, możemy nauczyć się czegoś i nawiązać nowe znajomości w środowisku – przyznała Barbara Piekarz z Rudy Śląskiej.
Do Katowic specjalnie na E-Marketing Day przyjechały także dziewczyny z Bydgoszczy.

-Jesteśmy praktykantkami i studiujemy zarządzanie sferą publiczną, więc tematyka spotkania jest bardzo nam bliska. -Najbardziej interesuje nas kreowanie marki – przyznały Marta Szweda i Marta Strycharska.

- Interesuje się marketingiem i prawem, chciałabym to połączyć i przyjechałam, żeby dowiedzieć się, jak to zrobić. Bo sama kancelaria prawna to za mało – mówiła Barbara Sośnica z Tychów.

Ma rację, bo dziś, bez względu na wykonywany zawód, wszyscy musimy wiedzieć, jak odnaleźć się w Internecie.

-Nawet dobry lekarz dentysta bez umiejętności kreowania biznesu w sieci, nie będzie miał pacjentów. Myślę, że ta świadomość budzi się na Śląsku i chcemy być tego częścią - mówił dla DZ Dawid Pacha, organizator E-marketing Day.

A co jest marketingowym hitem na półmetku 2016 roku? - Video i Snapchat, który mocno "chwycił" w Polsce i myślę, że to jest coś, w co marki będą się angażować - podsumował Pacha.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera