MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Katowice: program edukacyjny pod hasłem PR, czyli co?

MT
Regionalna Izba Gospodarcza, katowicka agencja Prime PR oraz redakcja Polski Dziennika Zachodniego uczą przedsiębiorców o public relations.

Dzisiaj do rąk przedsiębiorców trafi druga bezpłatna częśc przewodnika przygotowanego w formie pytań i odpowiedzi, wyjaśniającego rolę i znaczenie public relations w biznesie.

Części poradnika PR, czyli co będą dystrybuowane wśród firm należących do Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach podczas kolejnych trzech comiesięcznych spotkań członkowskich. Wybrane pytania i odpowiedzi zostaną także opublikowane na łamach dodatku do Polska Dziennik Zachodni - Śląska Marka, który ukazuje się od lutego br. oraz w biuletynie izbowym RIG Wolny Rynek.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Ceny złota na nowym, historycznym poziomie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikzachodni.pl Dziennik Zachodni