Katowice: program edukacyjny pod hasłem PR, czyli co?

MT
Udostępnij:
Regionalna Izba Gospodarcza, katowicka agencja Prime PR oraz redakcja Polski Dziennika Zachodniego uczą przedsiębiorców o public relations.

Dzisiaj do rąk przedsiębiorców trafi druga bezpłatna częśc przewodnika przygotowanego w formie pytań i odpowiedzi, wyjaśniającego rolę i znaczenie public relations w biznesie.

Części poradnika PR, czyli co będą dystrybuowane wśród firm należących do Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach podczas kolejnych trzech comiesięcznych spotkań członkowskich. Wybrane pytania i odpowiedzi zostaną także opublikowane na łamach dodatku do Polska Dziennik Zachodni - Śląska Marka, który ukazuje się od lutego br. oraz w biuletynie izbowym RIG Wolny Rynek.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Podwyżki cen prądu są nieuniknione

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie