Katowice: program edukacyjny pod hasłem PR, czyli co?

MT
Regionalna Izba Gospodarcza, katowicka agencja Prime PR oraz redakcja Polski Dziennika Zachodniego uczą przedsiębiorców o public relations.

Dzisiaj do rąk przedsiębiorców trafi druga bezpłatna częśc przewodnika przygotowanego w formie pytań i odpowiedzi, wyjaśniającego rolę i znaczenie public relations w biznesie.

Części poradnika PR, czyli co będą dystrybuowane wśród firm należących do Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach podczas kolejnych trzech comiesięcznych spotkań członkowskich. Wybrane pytania i odpowiedzi zostaną także opublikowane na łamach dodatku do Polska Dziennik Zachodni - Śląska Marka, który ukazuje się od lutego br. oraz w biuletynie izbowym RIG Wolny Rynek.

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na dziennikzachodni.pl Dziennik Zachodni
Dodaj ogłoszenie