Katowice: program edukacyjny pod hasłem PR, czyli co?

MT
Regionalna Izba Gospodarcza, katowicka agencja Prime PR oraz redakcja Polski Dziennika Zachodniego uczą przedsiębiorców o public relations.

Dzisiaj do rąk przedsiębiorców trafi druga bezpłatna częśc przewodnika przygotowanego w formie pytań i odpowiedzi, wyjaśniającego rolę i znaczenie public relations w biznesie.

Części poradnika PR, czyli co będą dystrybuowane wśród firm należących do Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach podczas kolejnych trzech comiesięcznych spotkań członkowskich. Wybrane pytania i odpowiedzi zostaną także opublikowane na łamach dodatku do Polska Dziennik Zachodni - Śląska Marka, który ukazuje się od lutego br. oraz w biuletynie izbowym RIG Wolny Rynek.

Wyższe mandaty od skarbówki z początkiem maja

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie