Katowice: Tomasz Kammel o milenialsach, motywacji 3.0 i skutecznym zarządzaniu ludźmi [WIDEO]

Katarzyna Pachelska
Katarzyna Pachelska
Tomasz Kammel
Tomasz Kammel Katarzyna Pachelska
Śniadanie edukacyjne dla przedsiębiorców odbyło się 29 września 2015 w hotelu Angelo w Katowicach

Konferencja biznesowa i śniadanie edukacyjne dla przedsiębiorców odbyły się 29 września 2015 roku w hotelu Angelo w Katowicach. Tematem była: Komunikacja - kluczowa kompetencja liderów XXI wieku.

- Polskie firmy, zwłaszcza średnie i małe, ciągle mają problemy z dostosowaniem się do realiów cyfrowego świata - mówiła Magdalena Petryniak, dyrektor programowy Biznes Trendy, prezes Grupy SAPR. - Tylko 5 proc. polskich firm ma stronę internetową przystosowaną do urządzeń mobilnych, nieliczne operują elektronicznymi fakturami - dodała.

Wykład ekspercki dla przedsiębiorców z naszego regionu wygłosił Tomasz Kammel - dziennikarz, producent, scenarzysta i trener. Autor i współtwórca cyklicznych audycji dla TVP: The Voice of Poland, Dzieciaki Górą, Pytanie na Śniadanie, Hity na Czasie, Sekrety rodzinne, Show Express, Teleexpress, Miasto Marzeń, Randka w ciemno, Wykrywacz Kłamstw, Sobota w Europie, Kammel tropi najlepsze reklamy świata, Filmidło, Tylko Ty.

Kammel to specjalista w prowadzeniu festiwali, widowisk i koncertów dla szerokiej publiczności, gospodarz festiwalu Polsat TopTrendy 2010, dla TVP 1 poprowadził Sopot Festival, Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu, Festiwal Jedynki, Rewia Sylwestrowa, Tour de Maryla, koncert światowej trasy Tiny Turner.

- Żyjemy w ciekawych czasach. Z jednej strony jeśli nie ma cię w internecie, to nie istniejesz. Z drugiej - prawdziwa wiedza zaczyna się tam gdzie kończy się Google – mówił Tomasz Kammel, który opowiedział jak inspirować, motywować, angażować i budować markę osobistą lidera i organizacji w czasach cyfrowej rewolucji.

Tomasz Kammel opowiadał o nowym pokoleniu, młodych ludziach urodzonych po 1982 r., zwanych milenialsami, z którymi pracodawcy mają spore problemy, ale i nie wiedzą, jak nimi sterować i jak ich motywować. - Dla tych ludzi ważne jest coś innego niż praca dla samej pracy i wynagrodzenia. Oni lubią być zespołem, lubią się jednoczyć, współpracować, ale przy tym lubią być chwaleni - mówił Kammel. - Nie są leniwi z natury, ale na nich nie działa metoda "kija i marchewki". W tym przypadku sprawdza się system motywowania pracowników 3.0, który polega w wielkim skrócie na tym, że pracownicy powinni mieć poczucie autonomii, by stworzyć im możliwość osiągania mistrzostwa w danej dziedzinie i by wyznaczać im cele, ale takie, które przyjmą za swoje osobiste - dodał Kammel.

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
I dlatego nie pacę abonamentu na tvp!
Dodaj ogłoszenie