Częstochowa – Zawiercie – Katowice – Gliwice
Sosnowiec – Katowice – Tychy Lodowisko
Katowice – Bielsko Biała – Zwardoń
Katowice – Skoczów – Wisła Głębce
Katowice – Orzesze – Rybnik – Racibórz
Katowice – Orzesze – Rybnik – Wodzisław Śląski – Chałupki – granica województwa
Katowice – Bytom – Tarnowskie Góry – Lubliniec
Katowice – granica województwa – Oświęcim – granica województwa – Czechowice Dziedzice
Czechowice-Dziedzice – Zebrzydowice – Cieszyn – granica województwa
Rybnik – Żory – Pszczyna – Bielsko Biała
Racibórz – Chałupki – granica województwa
Częstochowa – Lubliniec
Nie można mieć jednak 100-procentowej pewności, że na wszystkich tych liniach ruch zostanie utrzymany przez całe 10 lat. Umowa będzie bowiem co roku aneksowana, więc nie można wykluczyć, że będą do niej wprowadzane jakieś zmiany. Jak tłumaczy Witold Trólka z biura prasowego śląskiego urzędu marszałkowskiego porozumienie ma wzmocnić pozycję przewoźnika w kontekście planowanych przez niego zakupów taboru.
- Banki i kontrahenci zawsze inaczej patrzą na przewoźnika, który może wykazać się 10-letnią umową, a inaczej na takiego, który ma umowę zaledwie na rok, czy dwa – mówi Trólka.
Michał Wroński
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?