- Od kwietnia ubiegłego roku nasze miasto promuje hasło "Rybnik. Miasto z ikrą". Do tej pory graficzna forma hasła "roboczo" występowała w połączeniu ze szczupakiem, zaczerpniętym z logo serwisu internetowego miasta i herbu. Teraz mamy logo z prawdziwego zdarzenia, które znajdzie się na wszystkich gadżetach promujących miasto - wyjaśnia Krzysztof Jaroch, rzecznik urzędu miasta.
Projekt nowego logo został wybrany przez urzędników spośród szesnastu innych propozycji przygotowywanych przez jedną z lokalnych firm.
Wyskakujące z wody kolorowe szczupaki mają symbolizować dynamikę, z jaką rozwija się Rybnik i jego energię. Za to logo miasto zapłaciło tysiąc złotych.
- Teraz zamówimy jeszcze gadżety z nowym znakiem, które będziemy rozdawać podczas imprez masowych czy wizyt gości - dodaje Krzysztof Jaroch.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?