Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Książka kucharska Lidla na Wielkanoc niedostępna! 1,5 mln książek z przepisami Ładochy i Okrasy sprzedanych. Klienci Lidla są zawiedzeni

PC
Książka kucharska Lidla Mat. prasowe
Dietetyczka związana z Instytutem Żywności i Żywienia, Hanna Stolińska-Fiedorowicz, dołączyła do grona autorów nowej książki Lidla pt. „Jeść zdrowiej”. Co trzeba zrobić, żeby zdobyć jedną z 1,5 mln książek? Trzeba było zbierać 6 naklejek - po jednej za każde 50 zł wydanych na zakupy. Niestety mimo iż wielu klientów tak robiło, książek nie dostało, bo ich zabrakło.

AKTUALIZACJA
Co zrobić, żeby otrzymać książkę kucharską na Wielkanoc mimo że nie ma jej już w sklepie Lidla?

Sprawdź tutaj
KLIENCI LIDLA SĄ WŚCIEKLI, ALE KIEROWNICTWO SIECI SKLEPÓW USPOKAJA I RADZI

Książkę Kuchni Lidla już teraz posiada co 5 Polak. Znaleźć je można w co drugim gospodarstwie domowym. Lidl nie zwalnia tempa i swoją najnowszą publikację wydaje w nakładzie blisko 1,5 mln egzemplarzy. Większość przepisów w książce zostało stworzonych przez Darię Ładocha – trenerkę żywieniową i blogerkę kulinarną, pasjonatkę zdrowej diety oraz nowoczesnej kuchni. Natomiast Szef Kuchni Karol Okrasa, koneser tradycyjnej, polskiej sztuki kulinarnej, udowadnia, że smak można znaleźć w każdej diecie – wystarczy świetny przepis. Lidl zaprosił do współpracy także dietetyka Hannę Stolińską-Fiedorowicz, która swoją wiedzę i doświadczenie przełożyła na książkę, opracowując najważniejsze informacje na temat najnowszych trendów i zaleceń żywieniowych.

Wiedza i trendy w jednym miejscu

W pierwszej części książki znajdują się skondensowane informacje na temat najnowszych zaleceń żywieniowych, kompendium wiedzy o produktach, porady dietetyczne. Druga część to artykuły i przepisy dotyczące pięciu popularnych obecnie trendów żywieniowych:
wegetarianizmu, weganizmu, diety bez laktozy, bez glutenu oraz stylu żywienia, który można określić mianem fit.

- Bardzo ważne było dla nas, by w jednym miejscu zgromadzić wiedzę o aktualnych trendach żywieniowych i w przystępny sposób je usystematyzować. Ta książka jest dla każdego, kto czuje się zagubiony w natłoku informacji, które pojawiają się na bieżąco w temacie zdrowej kuchni i nowoczesnych diet. Przedstawiamy praktyczne porady, podsumowujemy trendy, wyjaśniamy wątpliwości i przede wszystkim dajemy ściągawkę jak zdrowo jeść i żyć bez względu na to jakie mamy preferencje kulinarne. Jestem bardzo dumna z tej książki i mam nadzieję, że pomoże ona Polakom dokonywać świadomych wyborów żywieniowych” – mówi Hanna StolińskaFiedorowicz, dietetyk i współautorka książki „Jeść Zdrowiej”.

Przepisy inspirowane produktami

Tematyka książki „Jeść Zdrowiej” nie jest przypadkowa, pomysł idealnie łączy się ze strategią, którą Lidl realizuje od lat. Począwszy od wciąż pojawiających się nowych produktów na półkach, takich jak np. napoje roślinne Pilos, linia wędlin z czystą etykietą Pikok Pure, makarony bezglutenowe, produkty BIO czy szeroka gama orzechów, nasion i bakalii marki Alesto. Aż po działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Lidl przyjął zobowiązanie o redukcji zawartości dodawanej soli oraz cukru w produktach marek własnych o 20% – Lidl planuje osiągnąć ten cel do 2025 r. Firma podjęła także decyzję o wycofaniu ze sprzedaży jajek z chowu klatkowego do roku 2025 oraz o zaostrzeniu norm zawartości pozostałości pestycydów we wszystkich sprzedawanych warzywach i owocach – surowe normy ustanowione przez Lidla sprawiają, że dopuszczalna zawartość pozostałości pestycydów jest o 2/3 niższa niż norma określona przez Komisję Europejską.

- Na co dzień obserwujemy zachowania zakupowe Polaków, wsłuchujemy w się w ich opinie oraz pomysły. Zauważyliśmy ogromną zmianę, która nastąpiła w przeciągu ostatnich lat w podejściu naszych klientów do tematyki odżywiania. Chcemy podążać zgodnie z trendem, ale także wyjść konsumentom naprzeciw, dlatego postawiliśmy wydać książkę o takiej tematyce. Można powiedzieć, że inspiracją dla przepisów z książki były produkty, które na co dzień można kupić w Lidlu. Nasz asortyment produktów z kategorii Fit, BIO oraz dla osób z alergiami czy wykluczeniami pokarmowymi cały czas się rozwija. Ta książka jest na to dowodem. Zapraszamy klientów już od 26 lutego do skorzystania z promocji w sklepach Lidl – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Aby dostać książkę, trzeba zebrać sześć naklejek. Jedna naklejka przysługuje za zrobienie zakupów wartych minimum 50 złotych. Oznacza to, że publikację może otrzymać każdy klient, który wyda w dyskoncie minimum 300 zł.

Akcja Lidla będzie trwała miesiąc: od 26 lutego do 25 marca br. lub do wyczerpania zapasów. Na klientów Lidla czeka 1,5 mln egzemplarzy „Jeść zdrowiej". Regulamin promocji dostępny jest na stronie lidl.pl.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:

Magazyn reporterów Dziennika Zachodniego TYDZIEŃ

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera