reklama

MEMY O SOSNOWCU Jak to?! Sosnowiec nie leży na Śląsku? Kawały o Sosnowcu

PSZaktualizowano 
Kawały o Sosnowcu i memy o Sosnowcu. Co najlepszego może spotkać cię w Sosnowcu? Autobus do Katowic. Dowcip, goni dowcip. Memy o Sosnowcu biją rekordy popularności w śląskim internecie. Jedne pełne humoru, inne opierające się na krzywdzących stereotypach i zwyczajnie kontrowersyjne. Czy jest się z czego śmiać? Sami oceńcie. Wybraliśmy dla Was, naszym zdaniem, najciekawsze memy o Sosnowcu. By Ślązakom nie było tak bardzo do śmiechu, już teraz zapowiadamy, że niebawem zaprezentujemy także memy o Śląsku! :-)

Nie przegapcie

Zobaczcie koniecznie

Zaskakująca wystawa STOP SMOG w Katowicach

TYDZIEŃ Informacyjny program Dziennika Zachodniego

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 33

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Z gorolem trzeba spotkac sie w pracy tam pokazuje swoje prawdziwe oblicze

j
ja

po polsku mówi się PRAWDA doiczowski ciulu

C
Chorzowski

j**** goroli!!!!!!

C
Chorzowski

j**** goroli!!!!!!

K
Kato

A dlaczego w sosnowcu tańczą na boso by usłyszeć muzyke z KATOWIC

A
Adi

...po prostu chcieli by mieszkać w Sosnowcu - cytat dnia, lol :)

s
sarcia

w czasie wojny nie jeden polak stracił zycie przez slazaka, tak zdradzali ich niemcom, falszywe ludzie, natręty wręcz, i obzartuchy, tam tylko wielki bruch jest priorytetem

ś
ślonzok

tys jest czysty ci.l z sosnowca i odp.....l sie od ślązoków pajacu

G
Gość

bo u nas nie ma takich kanałów, żeby się schować ze strachu.......hehe!!!!!

G
Gość

pewnie mamusia długo cię myła i myła ci siusiaka? fajnie było? i tak ci zostało....

E
Ewald

nie ma kawałów o Sosnowcu, to wszystko prowda :)

G
Gość

mozna nazwac Rynkiem? Pytam sie

B
Brezen_Sc

a tytyty... niedobry hanysek :)

a
ann

Ale żal ci d*** ściska, trochę dystansu, w każdym regionie jest zwyczaj śmiania się z sąsiada, jakoś ludzie z Wąchocka nie popełniają masowych samobójstw, albo z Imielinia, wyluzuj, bo ci żyłka pęknie goroliku ;)

K
Kiler

Niema to jak żarty wielkich hanysów z kielc haha wszystkie korzenie w kieleckim ale są to ślązacy i hanysy zwykłe pajace i lamusy a nie hanysy.. Te debilne obrazki są robione przez dzieciaki z podstawówki gdyż ich jakoś daje dużo do życzenia a robione są dlatego że po prostu chcieli by mieszkać w Sosnowcu a nie w poniemieckim mieście gdzie do dziś po Polsku nie potrafią mówić tylko starają się coś kleić po niemiecku.. auf Wiedersehen tępe hanysy !

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3