MISTRZOWIE URODY | Materiały promocyjne dla barberów

    MISTRZOWIE URODY | Materiały promocyjne dla barberów

    DM

    Dziennik Zachodni

    Aktualizacja:

    Dziennik Zachodni

    • Materiały są uporządkowane są alfabetycznie według imion barberów.
    • Aby pobrać grafikę na Facebooka lub plakat, wystarczy odnaleźć kandydata w tabeli poniżej i kliknąć na nazwę wybranego projektu.
    • Projekt otworzy się w oknie przeglądarki. Należy zapisać ją na swoim urządzeniu (na komputerze: prawy klawisz myszki -> Zapisz obraz jako...)
    • Grafiki można zamieszczać na Facebooku na prywatnych profilach, fanpage'ach i na stronach www.
    • Wybierz dobrą godzinę publikacji posta. To powinien być czas, w którym wielu Twoich znajomych lub fanów zagląda na Facebooka.
    • Publikując post na Facebooku napisz w nim kilka słów zachęcających do głosowania. Poproś o lajkowanie, udostępnianie i komentowanie posta. Później odpowiadaj na komentarze - dzięki temu Twój post wyświetli się u większej liczby znajomych lub fanów.
    • Najlepszym i najskuteczniejszym działaniem na Facebooku jest utworzenie Wydarzenia dotyczącego udziału w plebiscycie i zaproszenie wszystkich znajomych lub fanów.
    • Jeśli w tabeli brakuje materiałów dla Ciebie lub jeśli chcesz wprowadzić jakieś poprawki albo zamówić projekt w innej wersji zadzwoń pod nr 502 499 556 lub napisz e-mail na adres: klaudia.luniewska@polskapress.pl

    NR KANDYDATAGRAFIKA FBPLAKAT
    Artur KowolGrafika FBPlakat
    Bartosz WitasGrafika FBPlakat
    Daria DelikatGrafika FBPlakat
    Dawid KawczyńskiGrafika FBPlakat
    Dominik LisGrafika FBPlakat
    Eliza BielakGrafika FBPlakat
    Ewa Sidzina-BożekGrafika FBPlakat
    SandraGrafika FBPlakat
    Sylwia Filipowicz PajorGrafika FBPlakat

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    DZ poleca

    Wideo