Odpowiada Anna Ginał, rzeczniczka prasowa Samodzielnego Klinicznego Szpitala nr 5 w Katowicach:
Do naszej kliniki dzwoni codziennie bardzo dużo osób, dlatego numery telefonów mogą być zajęte. Jeśli pacjent nie może dodzwonić się na podane telefony, może skontaktować się z centralą.
Tam pracownice kliniki pokierują dzwoniącego dalej. Jest jednak inne rozwiązanie. Na wizytę lekarską można zapisać się drogą internetową, zarejestrować się w naszej bazie i wybrać termin elektronicznie, nie ruszając się z domu. Po jakimś czasie, przed samym dniem badania, pacjent dostanie mejla z przypomnieniem, w jakim dniu i o której godzinie jest umówiony na wizytę u lekarza. ZIELA
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?