Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Motorola z koszykarzami Brooklyn Nets. Partnerstwo nie tylko na parkiecie, ale także poza nim

Grzegorz Lisiecki
Grzegorz Lisiecki
Brooklyn Nets/Motorola
W grudniu ma rozpocząć się 75. sezon NBA. Na strojach koszykarzy Brooklyn Nets znajdzie się charakterystyczne logo Motoroli, czyli tzw. batwing. Zostanie naszyte na koszulkach w okolicach lewego barku Netsów.

Motorola pojawi się nie tylko na oficjalnej koszulce Netsów (do zdjęć pozował już między innymi Kevin Durant), ale także na wyeksponowanym miejscu na dole koszulki treningowej, co jest nowością wśród drużyn NBA. Branding Motoroli będzie również stałym elementem boiska Netsów, a partnerstwo będzie można promować w skali światowej w ramach międzynarodowego programu marketingu zespołów NBA. Motorola będzie też oficjalnym partnerem dostarczającym smartfony drużynie Brooklyn Nets, co ma przyczynić się między innymi do promowania składanego modelu razr.

Co więcej, Motorola i Brooklyn Nets będą współpracować podczas realizacji programów edukacyjnych w dziedzinie nauk ścisłych wśród ubogiej młodzieży Brooklynu. Motorola przekaże ponadto smartfony, które mają ułatwić wirtualną naukę bezdomnym uczniom – a jest ich w systemie szkół publicznych miasta Nowego Jorku ponad 100 000. Członkowie zarządu Motoroli będą ponadto uczestniczyć w serii prelekcji przygotowanej przez lokalną organizację, która ma na celu zachęcanie uczniów do rozważenia kariery w sektorach związanych z naukami ścisłymi.

Poszukując nowego partnera do wyróżnienia na koszulkach, chcieliśmy znaleźć firmę bliską nam kulturowo – powiedział John Abbamondi, dyrektor generalny BSE Global. – Taką bliskość znaleźliśmy w Motoroli. Obie nasze firmy wprowadziły w ostatnim roku sporo nowości. Motorola dała nowe życie słynnemu modelowi razr, a drużyna Netsów zyskała skład, z którym fani wiążą zupełnie nowe oczekiwania. Cieszymy się ze współpracy z Motorolą i możliwości zaprezentowania naszym zagorzałym kibicom najświeższych innowacji tej marki.

Motorolę i Brooklyn Nets łączy duch innowacyjności oraz pasja do zwyciężania, która stanowi siłę napędową sukcesu – powiedział Rudi Kalil, wiceprezes i dyrektor generalny regionu Ameryki Północnej w Motoroli. – Jesteśmy zaszczyceni, widząc, jak naszą słynną markę i wartości reprezentuje tak utalentowana i pracowita drużyna. Będziemy kibicować naszym zawodnikom wraz z fanami z Brooklynu i całego świata oraz umacniać więzi z widzami meczów NBA za pośrednictwem naszej różnorodnej oferty smartfonów. (źródło: Motorola)

Bądź na bieżąco i obserwuj

od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera