Muzyka Myslovitz promuje telewizję

MT
W telewizji, radiu, internecie i bilbordach rusza kampania reklamowa sieci kablowej Aster. Grupa Myslovitz użyczyła jej swojej muzyki.

Wykorzystana piosenka to Acidland z płyty Korova Milky Bar pochodzącej z 2002 r.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa sieci kablowej ma za zadanie budować pozytywny wizerunek tej firmy jako dostawcy inspiracji do ciekawego spędzania czasu.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie