Nasza Loteria

MZK w Bielsku-Białej w nowej odsłonie. Spółka wprowadziła nowe logo i identyfikację wizualną

Kamil Lorańczyk
Kamil Lorańczyk
Podczas konferencji prasowej MZK w Bielsku-Białej zaprezentowano nowe logo i identyfikację wizualną.
Podczas konferencji prasowej MZK w Bielsku-Białej zaprezentowano nowe logo i identyfikację wizualną. KL
Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej Sp. z o.o. ma nowe logo i identyfikację wizualną. Wprowadzone zmiany bazują na dobrze znanej mieszkańcom kolorystyce z poprzedniego logotypu. Są zestawieniem historii oraz przyszłości. Wszystkie nowości zaprezentowano w poniedziałek, 17 stycznia, na konferencji prasowej w bielskim MZK.

Od poniedziałku, 17 stycznia, oficjalnie MZK w Bielsku-Białej ma nowe logo i identyfikację wizualną. Znak oparto na symbolu strzałki wskazującej kierunek, w którym zmierza firma. Nawiązuje ona również do grafik na znakach drogowych oraz przycisku „start”, co podkreśla działanie i rozwój. Kolorystyka bazuje na poprzednim logotypie, co zapewnia kontynuację już wypracowanego wizerunku stabilnej firmy z tradycjami, mocno osadzonej w świadomości bielszczan. Logo jest więc zestawieniem historii oraz przyszłości.

ZOBACZCIE ZDJĘCIA

- Odświeżając wizerunek MZK bazowaliśmy na misji, wizji, wartościach i celach strategicznych spółki, akcentując takie elementy jak nowoczesność, dynamika oraz ekologia. W ten sposób chcemy pokazać kierunek, który obraliśmy. Zaprojektowanie logo i opracowanie księgi znaku zleciliśmy profesjonalistom, więc całość wpisuje się w nowoczesne trendy z obszaru projektowania identyfikacji wizualnej, takie jak wyrazistość, czytelność i minimalizm. Teraz czeka nas etap oswajania mieszkańców z tymi nowymi elementami, ale zamierzamy robić to stopniowo, tak żeby nie generować zbędnych kosztów – wyjaśnia prezes zarządu Hubert Maślanka.

Nowe logo pojawiło się już na stronie internetowej i fanpage’u spółki na Facebooku. Kolejnym krokiem będzie wdrożenie wewnętrznych zmian, a następnie oznakowanie budynku oraz taboru.

Za projekt logo, grafik i opracowanie księgi znaku odpowiada firma PS.Reklama. Koszt wyniósł 5 000 zł netto.

Nie przeocz

Musisz to wiedzieć

od 16 lat
Wideo

Inwestycje drogowe w Miliczu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na dziennikzachodni.pl Dziennik Zachodni