MZK w Bielsku-Białej w nowej odsłonie. Spółka wprowadziła nowe logo i identyfikację wizualną

Kamil Lorańczyk
Kamil Lorańczyk
Podczas konferencji prasowej MZK w Bielsku-Białej zaprezentowano nowe logo i identyfikację wizualną.
Podczas konferencji prasowej MZK w Bielsku-Białej zaprezentowano nowe logo i identyfikację wizualną. KL
Udostępnij:
Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej Sp. z o.o. ma nowe logo i identyfikację wizualną. Wprowadzone zmiany bazują na dobrze znanej mieszkańcom kolorystyce z poprzedniego logotypu. Są zestawieniem historii oraz przyszłości. Wszystkie nowości zaprezentowano w poniedziałek, 17 stycznia, na konferencji prasowej w bielskim MZK.

Od poniedziałku, 17 stycznia, oficjalnie MZK w Bielsku-Białej ma nowe logo i identyfikację wizualną. Znak oparto na symbolu strzałki wskazującej kierunek, w którym zmierza firma. Nawiązuje ona również do grafik na znakach drogowych oraz przycisku „start”, co podkreśla działanie i rozwój. Kolorystyka bazuje na poprzednim logotypie, co zapewnia kontynuację już wypracowanego wizerunku stabilnej firmy z tradycjami, mocno osadzonej w świadomości bielszczan. Logo jest więc zestawieniem historii oraz przyszłości.

ZOBACZCIE ZDJĘCIA

- Odświeżając wizerunek MZK bazowaliśmy na misji, wizji, wartościach i celach strategicznych spółki, akcentując takie elementy jak nowoczesność, dynamika oraz ekologia. W ten sposób chcemy pokazać kierunek, który obraliśmy. Zaprojektowanie logo i opracowanie księgi znaku zleciliśmy profesjonalistom, więc całość wpisuje się w nowoczesne trendy z obszaru projektowania identyfikacji wizualnej, takie jak wyrazistość, czytelność i minimalizm. Teraz czeka nas etap oswajania mieszkańców z tymi nowymi elementami, ale zamierzamy robić to stopniowo, tak żeby nie generować zbędnych kosztów – wyjaśnia prezes zarządu Hubert Maślanka.

Nowe logo pojawiło się już na stronie internetowej i fanpage’u spółki na Facebooku. Kolejnym krokiem będzie wdrożenie wewnętrznych zmian, a następnie oznakowanie budynku oraz taboru.

Za projekt logo, grafik i opracowanie księgi znaku odpowiada firma PS.Reklama. Koszt wyniósł 5 000 zł netto.

Nie przeocz

Musisz to wiedzieć

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska elektromobilność w liczbach

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Dziennik Zachodni
Dodaj ogłoszenie