Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Netto otwiera pierwszy sklep w Świętochłowicach. Klienci zrobią tu zakupy już w czwartek 20 stycznia. Co znalazło się w ofercie?

Tomasz Breguła
Tomasz Breguła
Otwarcie pierwszego sklepu Netto w Świętochłowicach już 20 stycznia.
Otwarcie pierwszego sklepu Netto w Świętochłowicach już 20 stycznia. Fot. Netto
Pierwszy sklep Netto w Świętochłowicach przywita klientów już w najbliższy czwartek, 20 stycznia. Placówka przy ul. Katowickiej 31A zastąpi znajdujący się tu jeszcze do niedawna sklep sieci Tesco. Mieszkańcy będą mogli zrobić tu zakupy już od 8 rano. Przygotowano dla nich specjalną ofertę.

Co znalazło się w specjalnej ofercie?

Banany za 2,22 zł za kg, papryka czerwona za 5,99 zł za kg, ćwiartka z kurczaka za 3,49 zł za kg, czy kawa mielona Woseba Mocca Fix Gold w cenie 4,99 PLN za 250 g. To tylko niektóre promocje przygotowane dla klientów Netto w Świętochłowicach – pierwszego, które powstało w tym mieście, zastępując sklep Tesco. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowana została specjalna oferta obejmująca obniżki cen sięgające nawet ponad 50 proc.

– Zapraszamy wszystkich klientów już od 8 rano w czwartek. Przygotowaliśmy szereg naprawdę dobrych promocji – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska. – Oferta obowiązuje od 20 do 22 stycznia. To dobry moment na uzupełnienie domowych zapasów, ale także na zapoznanie się z asortymentem Netto. Liczymy na to, że wśród klientów, którzy odwiedzą Netto w dniu otwarcia, znajdzie się wielu takich, którzy wybiorą nasz sklep na miejsce swoich codziennych zakupów - dodaje.

Nie przeocz

Netto stale utrzymuje dyskontowe ceny 500 najbardziej popularnych produktów. Każdego tygodnia eksperci sieci monitorują rynek, by upewnić się, że ceny proponowane przez Netto są zawsze najniższe. Zaoszczędzić na zakupach pomagają też liczne promocje i rabaty, co tydzień inne.

W ofercie Netto znajduje się ponad trzy tysiące produktów. 1/3 z nich to produkty marek własnych, których wysoka jakość idzie w parze z możliwie najniższą ceną. Na przykład "Sztuka Mięsa" to marka, pod którą oferowane są świeże, pakowane mięsa, "Miletto" to szeroki wybór nabiału, z kolei "Premieur" to linia wykwintnych produktów, takich jak wędliny, owoce morza, kawy czy słodycze.

Wyróżniająca dla sieci jest oferta "Z zieleniaka", w ramach której klienci znajdą ponad 150 rodzajów warzyw i owoców oraz "Półka zdrowia", na której znaleźć można produkty BIO, bezglutenowe, bezcukrowe i bezlaktozowe.

Poza ofertą spożywczą, w Netto można również nabyć produkty ze zmieniającej się cyklicznie linii non–food, w skład której wchodzi małe AGD, meble i elementy wyposażenie domu, zabawki czy sprzęty elektroniczne.

Musisz to wiedzieć

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty