Netto wprowadza do sprzedaży testy na przeciwciała COVID-19. Przy zakupie będzie obowiązywał limit

Patryk Osadnik
Patryk Osadnik

Wideo

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
Netto to kolejna sieć sklepów, która wprowadza do swojej oferty błyskawiczne testy na przeciwciała COVID-19. Sprzedaż rozpocznie się 1 kwietnia i potrwa do wyczerpania zapasów. - Ze względu na spodziewane duże zainteresowanie wprowadzony zostanie limit sprzedaży - informuje biuro prasowe Netto.

Sieć sklepów Netto wprowadza do sprzedaży testy na przeciwciała, które ludzki organizm wytwarza po przejściu zakażenia wirusem SARS-CoV-2.

- W związku z niesłabnącą pandemią COVID-19 i rosnącą potrzebą możliwości testowania w domu, Netto wprowadza do swojej oferty testy na obecność przeciwciał COVID-19. Testy od czwartku, 1 kwietnia, dostępne będą we wszystkich sklepach sieci - informuje biuro prasowe Netto.

Testy będzie można znaleźć przy kasach. Cena jednego opakowania to 78,98 zł. W każdym znajdują się dwa testy.

- Ze względu na spodziewane duże zainteresowanie wprowadzony zostanie limit sprzedaży do dwóch podwójnych opakowań (czterech testów) na osobę. Instrukcja wykonania testu znajduje się w każdym opakowaniu zbiorczym - dodaje biuro.

Testy dostępne w sieci sklepów Netto pokazują wynik po kilkunasty minutach. Szczegóły znajdują się na dołączonej ulotce.

Sprzedaż odbywa się do wyczerpania zapasów. Wcześniej sieć wprowadziła do sprzedaży pulsoksymetry.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie