Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nie zamówiłem tych czasopism [PORADNIK KONSUMENTA]

Katarzyna Kielar
- Otrzymuję pocztą poradniki, których nigdy nie zamawiałem. Za każdym razem odsyłam je nadawcy, ale on nie reaguje, przysyła mi kolejne numery i każe za nie płacić. Dlaczego? Nigdy ich nie chciałem! - irytuje się nasz stały Czytelnik. Tłumaczy Katarzyna Kielar, rzecznik PIH w Katowicach

Konsument nie ma obowiązku płacenia za niezamówione towary. Przedsiębiorca przesyła je na własne ryzyko i dlatego nie może żądać za nie zapłaty. Jeżeli konsument ma pewność, że niczego nie zamawiał, to na wezwania do zapłaty może nie reagować. Konsument nie ma też obowiązku odsyłania już otrzymanych publikacji, jeśli ich nie zamawiał. Tym bardziej nie musi tego robić na własny koszt. Nie powinien jednak wyrzucać ich do kosza. Nadawca w każdej chwili może się o nie upomnieć. Cały czas bowiem pozostają jego własnością.
(JJ)


*Próbny sprawdzian szóstoklasistów 2014 ARKUSZE + KLUCZ ODPOWIEDZI
*Horoskop 2014: Karty tarota ostrzegają [PRZEPOWIEDNIE NA 2014]
*Tabliczka mnożenia do wydrukowania [WZORY TABLICZEK MNOŻENIA]
*Urlop macierzyński 2014 [ZASADY I TERMINY: URLOP RODZICIELSKI]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!