Nowe gry edukacyjne od Naszej Księgarni. W przyjazny sposób uczą czytać i liczyć

Piotr Ciastek
Piotr Ciastek
Nowe gry edukacyjne od Naszej Księgarni. W przyjazny sposób uczą czytać i liczyć PC
Na rynku ukazały się dwie edukacyjne gry dla dzieci od wydawnictwa Nasza Księgarnia. To świetna pomoc dla rodziców i dzieci, gdy przychodzi już czas na naukę czytania i liczenia.

Feluś i Gucio grają w sylaby

Gra jest przeznaczona dla graczy w wieku od 5 do 105 lat. Mali czytelnicy zapewne kojarzą bohaterów książki o przygodach Felusia i Gucia i to właśnie ilustratorka tej książki stworzyła ilustracje, które znalazły się na poszczególnych elementach gry edukacyjnej.

Gra edukacyjna daje możliwość układania dwu- oraz trzysylabowych słów. Instrukcja opisuje kilka wariantów rozgrywki od najłatwiejszych, przeznaczonych dla młodszych dzieci, po trudniejsze, adresowane do starszych. Sprawia to również, że gra nie jest monotonna, a każdą rozgrywkę można urozmaicić.

W pudełku są 4 unikatowe plansze (na rewersie każdej z nich znajdują się nowe trzysylabowe hasła), 60 płytek z ilustracjami i 48 dwustronnych płytek z sylabami. Dołączony do zestawu separator sprawi, że po zabawie każdy element gry będzie miał swoje miejsce i nową zabawę będzie można rozpocząć błyskawicznie. Gra jest zrobiona solidnie, z twardych, kartonowych elementów i na pewno posłuży do nauki i zabawy przez lata.

Plus minus. Nauka liczenia

Gra "Plus minus. Nauka liczenia" pomaga dzieciom utrwalić umiejętność dodawania i odejmowania do 10. Z kolejnymi wariantami przyspiesza ten proces i wprowadza dodatkowe pojęcia (parzyste, nieparzyste, mniejsze niż itd.).

Gra ma 3 poziomy trudności. Wariant pierwszy jest wprowadzeniem do działania kart. Dzieci zaczynają dodawać i odejmować do 10, starając się coraz szybciej wykonywać działania. Wariant drugi to zręcznościowa wersja wariantu 1. Z kart ułożonych w formie kwadratu 4 × 4 uczestnicy zbierają te z wynikiem spełniającym konkretny warunek (np. parzyste). Wariant trzeci jest przeznaczony dla zaawansowanych graczy. Mając do wyboru określoną liczbę akcji, gracze muszą tworzyć ciągi działań szybciej od innych. Tutaj znaczenie ma nie tylko umiejętność wykonywania działań, lecz także strategiczne myślenie.

90 kart działań i 20 kart celów zapewnią godziny świetnej zabawy, przy okazji poprawiając u młodszych uczestników szybkość liczenia. Grę można z łatwością zabrać w podróż, czy odwiedziny u najbliższych, by móc rozegrać partię w każdej odpowiadającej nam sytuacji.

Rusza kanał TV dla seniorów, Antena HD

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
Mariola

Gry edukacyjne to świetny sposób aby zachęcić dziecko do nauki. W domu mamy sporą kolekcję gier z serii Sowa Mądra Głowa, które synek bardzo lubi. Ale tym dwóm nowym też się przyjrzę :)

Dodaj ogłoszenie