Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Poczta Polska reklamuje się na YouTube: ŻENADA. Nowy spot ma ponad 150 tys. wyświetleń. Internauci bezlitośni

red
Poczta Polska reklamuje się na YouTube
Poczta Polska reklamuje się na YouTube
Poczta Polska reklamuje się na YouTube. Na oficjalnym kanale urzędu pojawił się spot reklamowy zachęcający do zakupów na poczcie "Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych". Urząd chce w ten sposób pokazać, że poczta to nie tylko miejsce do wysyłania listów, nadawania paczek, czy odbioru przesyłek. Ale też miejsce codziennych zakupów. Internauci nie zostawiają na filmie jednak suchej nitki.

Poczta Polska reklamuje się na YouTube na wiosnę 2019

Nowy spot reklamowy Poczty Polskiej pojawił się na YouTube w środę 3 kwietnia. W ciągu doby zarobił ponad 150 tys. wyświetleń.

Nowy spot reklamowy Poczty Polskiej jest związany z kampanią reklamową urzędu, która wystartowała 29 marca i dotyczy nie usług pocztowych ale produktów, które są dostępne na poczcie a nie są z nimi związane.

- W komunikacji główny nacisk położony został na kategorie towarów handlowych dostępnych w placówkach pocztowych czyli na gry i zabawki, upominki i książki oraz słodycze. Główny przekaz reklamowy koncentruje się na możliwości zakupu towarów handlowych na najbliższej poczcie „Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych.” - czytamy w opisie filmu.

Poczta Polska reklamuje się na YouTube: 30 sekundy żenady?

Spot Poczty Polskie na YouTube trwa tylko 30 sekund. W sielskiej, wiejskiej atmosferze, wśród łanów żyta słyszymy głos lektorki. "Piękna nasza poczta cała". Następnie padają nazwy produktów, które są dostępne na poczcie " O pszczółka, nie kukułka", pojawiają się też gry, upominki, zabawki, które można dostać na poczcie. W ten sposób Poczta chce pokazać, że oprócz urzędu, jest też sklepem, gdzie można zaopatrzyć się w różne artykuły przy okazji załatwiania spraw stricte pocztowych.

Paczkomatowa wojna: InPost będzie miał ogromną konkurencję. Do gry wchodzi Poczta Polska

Za reklamę Poczty Polskiej na Youtubie sypią się nią gromy

Internauci jednak są bezlitośni, wypominają poczcie miałkość filmu, totalną amatorszczyznę i żenadę. W komentarzach można przeczytać m.in. że poziom filmu jest szkolny i archaiczny.

  • Czyżby w końcu dotarł zaginiony VHS z reklamą wysłany gdzieś w połowie lat 90'tych
  • Serio, kpicie z ludzi nawet reklamą? To jest państwowa spółka? Reklama jak sprzed 30 lat? Czyj wujek, siostrzeniec, córka to robiła bo że to ktoś zrobił na poważnie bez kasy na boku to chyba nikt normalny nie uwierzy. Kpina.
  • Reklama jak z proszków do prania w latach 90-tych. Naprawdę, bylejakość w pełni oddająca sytuację firmy

Ale pojawiły się też komentarze dotyczące powagi urzędu oraz jakości jego funkcjonowania. Część internautów dodaje, że Poczta to nie miejsce na sprzedawanie zabawek, i zamiast zarabiać na badziewiu, lepiej poprawić jakość usług.

  • Droga Poczto! Nie chcemy kalendarzy, książek, słodyczy, zabawek, papeterii itp. Do urzędów pocztowych przychodzimy wysłać, nadać lub odebrać paczki/listy (ewentualnie wykonać przelew). Tylko tyle i aż tyle. Całą resztę kupimy w sklepach, które się w tym wyspecjalizowały. Dlaczego nie wykorzystasz swojego potencjału i rozpoznawalności marki do wdrożenia własnego systemu "szaf pocztowych"? Dlaczego ciągle znajduję awizo w skrzynce chociaż całe dnie bywam w domu?
  • Właśnie dlatego wolę wysłać list polecony kurierem za 15 zł niż czekać aż babcia w berecie wybierze jeden z 30 kalendarzy z papieżem
  • Co tam na poczcie jeszcze macie? A no 4 okienka i żadne nie obsługuje klienta. A kolejka aż na ulicę już się rozciąga.

Krytyka odbiła się tak szerokim echem, że postanowiła się do niej na Twitterze odnieść rzeczniczka Poczty Polskiej oraz Poczta Polska z oficjalnego konta.

- Sprzedaż płyt, książek i artykułów papierniczych ma duże znaczenie dla społeczności wsi i mniejszych miejscowości, gdzie placówki PP odgrywają znaczącą rolę. Wbrew obiegowej opinii jest to duży segment biznesowy, W 2017 r działalność handlowa przyniosła PP 400 mln zł przychodu - czytamy na Twitterze Poczty Polskiej.

W podobnym tonie wypowiedziała się również rzeczniczka prasowa Poczty Polskiej Justyna Siwek, dodała też, że spot nie musi się każdemu podobać.
- Reklama jest skierowana do klientów, którzy kupują tego typu produkty w naszych placówkach. Wartość sprzedanych towarów rocznie to ponad 400 mln. zł. Rozumiem, że spot może się nie podobać, przyjmujemy krytykę.

Spot reklamowy Poczty Polskiej na YouTube. Zobacz. Hit czy kit? Oceńcie sami

TYDZIEŃ Magazyn reporterów Dziennika Zachodniego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo