Pod szyldem Carrefour działa w Polsce już około 600 sklepów franczyzowych. 30 powstało w II kwartale 2019

LIS/Mat. Pras.Zaktualizowano 
Carrefour Express minimarket Carrefour
W II kwartale 2019 r. Carrefour Polska otworzył 30 nowych sklepów franczyzowych o łącznej powierzchni ponad 2,5 tys. mkw. Dwie trzecie z nich zostało otwartych pod szyldem Carrefour Express, pozostałe – pod szyldem Globi. Ekspansja dotyczy wszystkich formatów, zarówno osiedlowych, jak i przy stacjach paliw.

Carrefour koncentruje się przede wszystkim na dużych miastach, takich jak Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław i Poznań. W tych lokalizacjach sieć rozwija zarówno model Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo, jak i Carrefour Express minimarket z zielonym logo. Szyld Globi jest z kolei rozwijany w małych miastach i na terenach wiejskich.

Rośnie także liczba sklepów Carrefour Express convenience przy stacjach paliw. Format ten, wdrażany przez Carrefour od drugiej połowy 2018 r., liczy już ponad 50 sklepów. Sieć zapowiada, że ze względu na jego duży sukces tempo otwierania nowych sklepów będzie utrzymywane. Sklepy przy stacjach paliw są otwierane we współpracy z lokalnymi sieciami, takimi jak Wasbruk, GreenPoint, PitStop czy Dyskont Paliwowy. Oferta jest skierowana również do właścicieli pojedynczych stacji paliw. Od lutego tego roku Carrefour otwiera sklepy na stacjach paliw we współpracy z firmą Unimot, która na terenie Polski prowadzi kilkadziesiąt stacji pod marką Avia.

– Wspólnym mianownikiem dla sklepów franczyzowych Carrefour jest ich dopasowanie do lokalizacji, trafficu i potrzeb klientów – powiedział Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. – Stale udoskonalamy i optymalizujemy ofertę, czego wyrazem są m.in. nasze koncepty i innowacje, takie jak zdrowa półka, bistro express, okrągłe ceny, food to go, piwa regionalne, podgrzej lub umyj na miejscu, kasy samoobsługowe czy kawomaty Costa Coffee. To dzięki temu podejściu wciąż wzrasta zainteresowanie klientów i partnerów naszymi formatami, co z kolei przekłada się na nowe otwarcia. W tym miesiącu otwieramy 8 kolejnych sklepów i już myślimy o następnych – dodaje Florkiewicz.

Obecnie pod szyldem Carrefour działa ok. 600 sklepów franczyzowych. Franczyza Carrefour obejmuje trzy sprawdzone formaty, dopasowane do lokalizacji i profilu klientów, a także rozpoznawalną i ugruntowaną na polskim rynku markę, która minimalizuje ryzyko i ułatwia odniesienie sukcesu w prowadzeniu sklepu.

Minikoncepty to udogodnienia dla klientów wprowadzone przez Carrefour do sklepów franczyzowych. To między innymi:

  • bistro express – korner bistro, w którym klient może kupić ciepłe przekąski
  • okrągłe ceny – specjalnie przygotowane niewielkie zestawy produktów świeżych (wędlin, serów, owoców) na jeden posiłek, np. śniadanie czy lunch, w cenie kilku złotych
  • food to go – specjalna strefa z daniami gotowymi
  • zdrowa półka – oferta najczęściej kupowanych produktów bio, bezglutenowych, bez laktozy, dietetycznych, bez cukru
  • piwa regionalne – dedykowana półka z asortymentów lokalnych browarów
  • podgrzej na miejscu oraz umyj na miejscu – proste usługi dla klientów, np. gdzie klient może podgrzać kupione w sklepie produkty lub poprosić o umycie kupionych w sklepie owoców.

Nie przegapcie

Zobaczcie koniecznie

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3