Zasłużyć na tytuł Dealera Roku nie jest łatwo. Trzeba świetnie wypaść nie tylko we wszystkich trzech konkursowych kategoriach, ale również przygotować prezentację na konkursowy temat. W tym roku brzmiał on „Strategia rozwoju procesu konwersji szans sprzedażowych”. Celem zadania było stworzenie nowego modelu biznesowego, maksymalnie wykorzystującego potencjał rynku w zakresie konwersji szans sprzedażowych oraz tych pochodzących z obszaru obsługi posprzedażnej. Wyniki konkursu właśnie zostały ogłoszone, a najlepszą trójkę dealerów Volkswagena w Polsce odwiedziła delegacja w składzie: Łukasz Zadworny – dyrektor marki
Volkswagen Samochody Osobowe, Tomasz Piasny – dyrektor ds. rozwoju sieci dealerskiej oraz Maciej Dominiak – dyrektor ds. obsługi posprzedażnej.
„Poziom konkursu był bardzo wysoki i wyrównany, a profesjonalizm prezentacji przygotowanych w odpowiedzi na zadanie konkursowe przekroczył nasze oczekiwania. Po naszej sieci dealerskiej widać gotowość do szukania innowacyjnych rozwiązań i stawiania czoła zróżnicowanym wyzwaniom” – powiedział Tomasz Piasny, dyrektor ds. rozwoju sieci dealerskiej marki Volkswagen. „Przewidujemy uruchomienie kolejnej edycji konkursu Dealer Roku, jednak okres podlegający ocenie nie obejmie lockdownu związanego z okresem początków pandemii”.
Wyniki pierwszego etapu, w którym wyłaniani są laureaci kategorii „Dealer Sprzedaż”, „Dealer Jakość” i „Dealer Serwis”, ogłoszono już w lutym podczas kongresu dealerów Volkswagena w Berlinie. W poszczególnych kategoriach tryumfowali wówczas kolejno: Plichta Gdańsk, Mroczkowski Środa Wielkopolska i Ignaszak Konin.
Marlena Maląg o programach dla seniorów - iPolitycznie plus
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?