Poznaliśmy oficjalne logo Metropolii Górnośląsko-Zagłębiowskiej!

MJ
Udostępnij:
Poznaliśmy oficjalny logotyp Metropolii Górnośląsko-Zagłębiowskiej ! Będzie to duża litera "M" z serduszkiem powyżej. Projekt przygotowała firma "Atelier Szeski Paweł Miszewski". Zobacz grafiki koncepcyjne z nowym logo w galerii.

Logo Metropoli Śląsko - Zagłebiowskiej

Już wiemy jak wyglądać będzie logo Metropolii Górnośląsko-Zagłębiowskiej. Konkurs na logotyp wygrał projekt przygotowany zespół "Atelier Szeski Paweł Miszewski". Informację o efektach prac komisji konkursowej podano na X sesji Metropolii.

Zobacz grafiki koncepcyjne z nowym logo

Poznaliśmy oficjalne logo Metropolii Górnośląsko-Zagłębiowskiej!

Konkurs na logo ogłoszono 29 czerwca. Miał on charakter międzynarodowy. Brało w nim udział 146 firm z których 120 spełniło wymogi formalne. 6 września wyłoniono finałową piątkę. Dzień później komisja zdecydowała, że zwycięski projekt przygotowała firma "Atelier Szeski Paweł Miszewski".

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:

Zobacz najważniejsze wydarzenia minionego tygodnia w programie TyDZień

Piknik w Parku Śląskim pod hasłem "Łączymy pokolenia"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Grafik Anonim
To logo jest.. cóż beznadziejne.. za bardzo Katowickie. Miało to przedstawiać Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolie, a nie.. Katowicką..
Niestety wygląda to fajnie i prosto, ale zarazem beznadziejnie nie pasuje do charakteru metropolii..
I ten kolor..
I nie.. nie jestem osobą, która brała udział w konkursie i nie wygrała.
o
od początku przeciwny
Słusznie ludzie zauważają - "M" oznacza po prostu metro. W przypadku nekropolii bez nazwy, będzie wprowadzało przyjezdnych ludzi w błąd, bo metra, poza Warszawą, nigdzie indziej nie uświadczysz. Konkurs zrobiony mocno na siłę, z jeszcze bardziej na siłę wybranym zwycięzcą. GZM nikomu nic nie mówi, za to rozwinięcie skrótu u obcokrajowca, spowoduje, że biedny połamie sobie na wymowie język. Silesia nie, bo Sosnowiec, Katowice nie, bo Gliwice. Wielka współpraca, tak hucznie zapowiadanej metropolii, okazała się mrzonką, bo po dziś dzień ten śmieszny twór, w którym zmieniają się jedynie stołki, nie ma nawet swojej nazwy, czego kolejnym potwierdzeniem jest to byle jakie logo.
Przejdź na stronę główną Dziennik Zachodni
Dodaj ogłoszenie