Pozycjonowanie stron - reklama na miarę potrzeb

Artykuł sponsorowany Wild Moose

Reklama to podstawa działalności. Bez niej potencjalny nabywca nie dowie się o ofercie firmy, nie skorzysta z usługi, nie kupi towaru, nie dowie się, gdzie dana firma ma siedzibę i nie skojarzy marki. Wychodząc z domu, idąc po mieście trudno nie zauważyć reklamy. Jest wszędzie – na bilbordach, na słupach, na szyldach. Z ulotkami biegają młodzi ludzie i wręczają każdemu, kogo spotkają. Wokół reklamy kręci się świat biznesu i życie szarego człowieka. Wpływ reklamy widać już na przykładzie dzieci, które zafascynowane reklamami co chwilę chcą jakąś zabawkę. Reklama nie musi być droga- wystarczy skupić na technikach internetowych, a wyniki finansowe firmy zaraz poprawią się i to w sposób zauważalny. Z oferty reklamy internetowej szczególnie polecane jest pozycjonowanie stron.

Ekologicznie i bez bałaganu

Tradycyjna reklama wymaga używania wielu nośników reklamy, np.: papieru, tuszu, farby drukarskiej, bilbordów, gazet, wykonania filmów. Jej przygotowanie jest czasochłonne i bardzo drogie. Również prezentowanie reklamy nie należy do takich, zwłaszcza jeżeli zaangażowane są osoby znane i lubiane. Powyższe okoliczności sprawiają, że na reklamę stać jedynie największe koncerny, a inne mniejsze firmy i oferujące równie dobrą jakość, mają do wykonania znacznie trudniejsze zadanie. Tradycyjna reklama, zwłaszcza prezentowana na ulicach miast to dostarczyciel śmieci. Ulotki najczęściej lądują w koszu lub obok kosza na śmieci. Niewiele osób je czyta, a ich skuteczność marketingowa jest mizerna. O wiele efektywniejsza jest reklama w internecie, zwłaszcza z wykorzystaniem wyszukiwarki. Pozycjonowanie stron www.wildmoose.pl daje olbrzymie możliwości w dotarciu do klienta.

Proste reguły- skuteczne działanie

Przedsiębiorca oczekuje, że reklama szybko zapewni realne zyski. Zasięgi reklamy internetowej są ogromne – jej odbiorcą może być każdy internauta, który wpisze w wyszukiwarkę konkretne słowo. Wyszukiwarka wyświetla „wyniki wyszukiwania”, a firmy mają reklamę. Prosta reguła – wspieranie zapytania odbiorcy i bardzo duży zasięg. Jeżeli właściciel firmy zdecyduje się, że chce działać na rynku lokalnym, to idealne dla niego będzie pozycjonowanie stron lokalne – zawierające usługi z danej miejscowości i okolicy. Największe zastosowanie reklama lokalna adresowana do użytkowników z danej lokalizacji. Jednak internauta mieszkający na Pomorzu nie pojedzie na Śląsk, aby pójść do kosmetyczki. Zrobi to w swoim mieście. Do znalezienia wybranej oferty, najlepiej użyć wyszukiwarki i wpisać szukane słowo plus miasto, np.: kosmetyczka Kłodzko. Dzięki pozycjonowaniu stron internauta zyskuje interesującą odpowiedź, a młody przedsiębiorca zwiększa swoją rozpoznawalność w sieci.

Czy warto zamawiać pozycjonowanie stron?

Jak mówi stare biznesowe przysłowie: reklama jest dźwignią handlu. Najlepiej działa, kiedy jest skierowana do konkretnego klienta. Reklama w mediach i na ulicy jest przypadkowa – widzimy ją wszyscy, niezależnie od tego, czy tego chcemy, czy nie mamy ochoty na jej oglądanie. Reklamowane są różne przedmioty i usługi, które niekonieczne dla danego odbiorcy niezbędne. Nie kupujemy codziennie telewizora, czy kanapy do salonu. Skuteczność takiej reklamy nie jest za duża. Co innego pozycjonowanie stron, które jest dopasowane do potrzeb internauty – odbiorca wpisuje, co go interesuje i wynikach wyszukiwania otrzymuje odpowiedź na swoje zapytanie. Szansa, że klient skorzysta z jakiejś propozycji, jest duża, ponieważ szuka czegoś w danym asortymencie. Pozycjonowanie stron www.wildmoose.pl/oferta działa na zasadzie słów kluczowych, które wybierane są przez doświadczonych pozycjonerów na podstawie profilu firmy i najchętniej wyszukiwanych słów kluczowych. Jest to długoterminowa kampania reklamowa. Słowa kluczowe połączone z dobrym tekstem potrafią zdziałać wiele dobrego dla danej firmy i stopniowo poprawiać pozycję wyszukiwarce. Jest to działanie stałe, którego celem jest jak najwyższa pozycja w wyszukiwarce. Zdaniem fachowców od marketingu sieciowego pozycjonowanie stron to jedna z najskuteczniejszych promocji w sieci. Doskonałym pomysłem jest dołączenie do pozycjonowania stron aktywności na portalach społecznościowych, które umożliwiają stały kontakt z klientem i prezentowanie oferty. Ludzie udostępniają sobie posty, dają wyraz swoim odczuciom, komentują, co też poprawia pozycję w wyszukiwarce. Pozycjonowanie stron to znakomity sposób nowoczesnej reklamy: bez nagrywania filmów, zatrudniania ulotkowiczów i wydawania wielkich pieniędzy na bilbordy oraz reklamę w radiu, czy telewizji. Wystarczy kilka ładnych zdjęć, lokalizacja i słowa kluczowe.

Internet i portale społecznościowe zrewolucjonizowały reklamę. Stała się ona znacznie skuteczniejsza i pojawiała się możliwość dopasowywania jej do oczekiwań odbiorcy. To internauta decyduje, jakie treści reklamowe akceptuje i czego szuka. Pozycjonowanie stron to pójście w stronę potrzeb drugiego człowieka. Badania marketingowe potwierdziły się, że dotarcie do klienta z ofertą, której potrzebuje jest znacznie skuteczniejsze, niż proponowanie konsumentowi wielu treści, z których raczej nie skorzysta.

Dodaj ogłoszenie