Klienci TAURONA wybierają obsługę online. To m.in. efekt pandemii i obostrzeń z nią związanych
– Pandemia koronawirusa przyspieszyła cyfrową rewolucję w energetyce i ciepłownictwie. Wiosną musieliśmy szybko przystosować się do bezprecedensowej sytuacji związanej z ograniczeniem kontaktów bezpośrednich z klientami. Dynamicznie rosnąca liczba klientów korzystających ze zdalnych form kontaktu pokazuje, że taka forma załatwiania spraw została przez nich doceniona – mówi Małgorzata Kuś, rzecznik prasowy TAURON Ciepło
Od połowy marca 2020 r., w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów, TAURON Ciepło ograniczył pracę stacjonarną oraz spotkania bezpośrednie, wzmacniając jednocześnie elektroniczny kanał kontaktu – eBOK Ciepło. Ponadto odbiorcy ciepła sieciowego mogą korzystać z e-faktury, otrzymują także cykliczne newslettery z informacjami dotyczącymi m.in. sezonu grzewczego i efektywnego korzystania z ciepła. Do ich dyspozycji jest również infolinia. Klientami spółki TAURON Ciepło są instytucje i firmy – przede wszystkim spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe.
Nie przeocz
- IKEA wyprzedaje końcówki serii po 5, 10 i 20 zł! Gigantyczne okazje i promocje
- Koszmarne dachowanie na Zakręcie Mistrzów w Rudzie Śląskiej. Wideo
- Beskidy oblężone. Narciarze szturmują wyciągi w Wiśle. A gdzie dystans i obostrzenia?
- Tu najłatwiej możesz się zakazić koronawirusem! Rząd pokazuje wyniki badań [lista]
Korzystanie z platformy elektronicznego Biura Obsługi Klienta TAURON Ciepło jest wygodne, bezpieczne i bezpłatne. Przy pomocy intuicyjnych narzędzi w każdej chwili można sprawdzić saldo konta i zawarte umowy, podać online odczyt licznika, monitorować na bieżąco zużycie ciepła lub sprawdzić wskazania dobowe temperatur zewnętrznych. Dzięki temu zarządzanie zasobami mieszkaniowymi wspólnoty czy spółdzielni staje się wygodniejsze.
Na platformie eBOK Ciepło na bieżąco pojawiają się też informacje o ewentualnych planowanych przerwach w dostawach ciepła. Klienci, którzy wyrażą zgodę na otrzymywanie faktur elektronicznych, zyskują dostęp do faktur w formacie pdf oraz do informacji o kwocie do zapłaty i terminie płatności.
Weź nie smoguj
#WeźNieSmoguj to hasło przewodnie akcji edukacyjno-informacyjnej organizowanej przez TAURON. W specjalnym filmie animowanym i e-booku firma obala mity dotyczące ogrzewania. Z materiałów przygotowanych w ramach akcji można dowiedzieć się na przykład dlaczego elektrociepłownia jest najbardziej ekologicznym źródłem wytwarzania ciepła w miastach, czemu ogrzewanie sieciowe opłaca się bardziej niż domowy piec na węgiel i w końcu, czemu ciepło z sieci przeciwdziała powstawaniu smogu.
Zobacz koniecznie
Materiały przygotowane przez Spółkę są wykorzystywane przez nauczycieli w ramach edukacji proekologicznej i prospołecznej – podczas lekcji biologii, geografii czy lekcji wychowawczych. Materiały są dostępne: www.tauron-cieplo.pl/wez-nie-smoguj.
Zgodnie z umową z WFOŚiGW, w ramach likwidacji niskiej emisji, do 2023 roku TAURON Ciepło może uzyskać dofinansowanie na przyłączenie 22 MW mocy cieplnej do budynków objętych wymianą ogrzewania na sieciowe. W ostatnich miesiącach 2020 r. TAURON Ciepło zawarł umowy wraz z wydaniem warunków przyłączenia na kolejne lata na poziomie ok. 12 MW mocy cieplnej. Oznacza to, że z 22 MW dostępnych w ramach trwającego Programu Likwidacji Niskiej Emisji do zakontraktowania pozostało już tylko około 10 MW.
Zgodnie z harmonogramem, podłączenia w ramach budżetu Programu, powinny zostać wykonane w latach 2022-2023 r. To oznacza, biorąc pod uwagę wymagany czas realizacji inwestycji, konieczność zawarcia umów na przyłączenie do sieci ciepłowniczej w 2021 r. lub najpóźniej – do końca pierwszej połowy 2022 r.
Musisz to wiedzieć
Bądź na bieżąco i obserwuj
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?